וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבים לנצח

לאלי גוטמן אין שום ברירה אלא לנצח את בני יהודה בדרבי בשבת, גם אפי יחזור עם ניצחון מול ציבונה זאגרב. הנה שני טורים לסוף השבוע

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 9.45 (10 ש"ח יניבו 95 ש"ח)

משחק מספר 1: צסק"א מוסקבה – דפורטיבו לה קורוניה. דפו פתחה לא טוב את העונה בספרד והשיגה עד כה רק שני ניצחונות, אל א שבגביע אופ"א היא הפגינה יכולת טובה שאיפשרה לה להעפיל לשלב הבתים. צסק"א מאיימת על הליגה שלה ומנצחת את כל מי שהיא פוגשת בדרך ובמוסקבה היא אמורה להשיג ניצחון ביתי על הקבוצה הספרדית. ההימור: 1 (1.75)

משחק מספר 5: ציבונה זאגרב (4+) – מכבי תל אביב. אפי בירנבוים פותח את העונה האירופית של מכבי תל אביב, ועל אף שהקבוצה שלו לא נראתה טוב במשחקי ההכנה, אולי דווקא במאני טיים האמיתי מכבי תל אביב תסתדר. הווינר נותן לה ארבע נקודות פור בחוץ נגד ציבונה, שנחשבת יריבה נחותה יותר, ואנחנו נלך עם ניצחון חוץ. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 28: אסטון וילה – אייאקס. הוילה עד היום לא ממש הרשימו, אך למרות זאת הם על המסלול הנכון כשבליגה הם התברגו למקום השישי ובגביע אופ"א הם בבתים. במחזורים האחרונים הם סיימו עם 0:0 נגד פורטסמות ועם הפסד 2:0 לצ'לסי. אלא שאייאקס חוותה לפני שלושה שבועות תבוסה 5:2 להירנביין ולא בטוח שהיא כבר התאוששה. ההימור: איקס (3.0)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 8.736 (10 ש"ח יניבו 87 ש"ח)

משחק מספר 31: הפועל רמת גן – הפועל חיפה. בכל עונה בליגה הלאומית כבר בפתיחתה מסתמנת קבוצה שתופסת את המקום הראשון וברור לכולם שאין סיכוי שהיא לא עולה. השנה זו הפועל חיפה, שפתחה את הליגה בסערה ופרט לתיקו נגד הפועל כפר סבא היא רק מנצחת. אלא שהפועל רמת גן כבר עשתה קולות של אחת שחולמת על עלייה ותעשה גם צרות לשחקנים של שלומי דורה. ההימור: איקס (2.6)

משחק מספר 59: הפועל תל אביב – בני יהודה. משום מה הפועל תל אביב ממשיכה, לפחות על הנייר, להיות פייבוריטית בכל משחק שלה על אף שהיא מאכזבת בכל שבוע מחדש. בני יהודה השיגה את ניצחון הבכורה שלה בשבוע שעבר נגד מ.ס. אשדוד, שהושג אחרי הרבה אמוציות ותסכול. אלא שכנראה שהפעם באמת הפועל תל אביב תשיג ניצחון, פשוט אין לה ברירה אחרת. ההימור: 1 (1.60)

משחק מספר 64: הפועל פתח תקווה – מכבי פתח תקווה. כמה שנים חיכו במלאבס לדרבי והנה הוא הגיע. מכבי כרגיל מגיעה במומנטום טוב יותר, כמו בשנים קודמות, אך אל תטעו, ממש לא בטוח שהיא הקבוצה הטובה יותר. שחקניו של אלי מחפוד, המעודדים מהתיקו נגד האלופה, יודעים היטב שהם יכולים להתמודד מול כל קבוצה בליגה וישיגו הפעם ניצחון. ההימור: 1 (2.1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully