וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודאמריקנה: הפסדים לבוקה ג'וניורס וריבר פלייט

שלושה ימים אחרי הניצחון בסופקאלסיקו, נוצחו הבוסטרוס 2:0 ע"י אינטרנאסיונאל במשחק הראשון ברבע גמר הסודאמריקנה. ריבר-צ'יבאס 2:1, ארחנטינוס-פלמייראס 0:1

הלילה (בין רביעי לחמישי) נערכו שלושה משחקים במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר גביע הסודאמריקנה. בוקה ג'וניורס וריבר פלייט ממשיכות לצנוח. שתי היריבות המושבעות שנפגשו רק ביום ראשון האחרון, ספגו הפסדים לא מפתיעים לאור מצבם.

מספר ימים לאחר שהשיגה ניצחון יוקרתי בסופרקלאסיקו של ארגנטינה, יצאה בוקה ג'וניורס למשחק חוץ בפורטו אלגרה נגד אינטרנאסיונאל. 37 אלף צופים ראו מחצית ראשונה מאופסת. לאחר ההפסקה נכנס קשרה של אינטנאסיונאל, אלכס, לפעולה וכבש צמד בדקות (49 ו-88) כדי לניצח את המשחק 0:2.

ריבר פלייט ממשיכה בכושר הזוועתי שמאפיין אותה. הקבוצה של דייגו סימאונה, המדורגת במקום ה-19 בליגה הארגנטינאית, לא מצליחה להתרומם. גם צ'יבאס המכסיקאית חגגה עליה כשגברה עליה במונומנטאל 1:2. דקה לפני ההפסקה כבש עומאר ריברון שער יתרון לאורחים. אחרי ההפסקה המשיכו המיז'יונריוס לשלוט במשחק, אבל השער נפל דווקא, שוב, בצד השני. פביאן דה לה מורה ביסס את היתרון תשע דקות לסיום. בתוספת הזמן של המשחק סבסטיאן אבראו, חלוצה לשעבר של בית"ר, הנמצא בכושר טוב מאוד הרשית כדי לחתום את התוצאה. השער המצמק נותן מעט תקוות לריבר לקראת משחק הגומלין.

מי שהצילה מעט את כבודה של ארגנטינה היא ארחנטינוס ג'וניורס, שהפתיעה במשחק הראשון בחוץ 0:1 את פלמייראס הברזילאית. בדקה ה-66 כבש סרחיו אסקודרו את שער הניצחון המפתיע. בדקות הסיום של המשחק שחקני הקבוצה הברזילאית התחילו לשחק בפראות ושניים מהם, אוונדרו וגלאדסטון, הורחקו.

במשחק שהתקיים שלשום גברה אסטודיאנטס על בוטאפוגו 0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully