וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרוס: "מה שקרה לנו מול ברצלונה יקרה לעוד קבוצות"

מאמן באזל החמיא ליריבה אחרי שהובס על ידיה 5:0: "לא הייתה לנו תשובה לקישור שלהם". ג'ון טרי: "רציתי לחגוג את השער, אבל כאב לי"

אחרי שאמש נכבשו 36 שערים ב-8 משחקים, הערב הסתפקו חובבי ליגת האלופות ב-17 בלבד. מי שעשתה את שלה הייתה ברצלונה, שהביסה את באזל 0:5 בחוץ והנחילה לשוויצרים הפסד שלישי מתוך שלושה משחקים עד עכשיו.

"לא ניתן לתוצאה הזו לעלות לנו לראש, אבל זה היה חשוב לקראת העתיד", אמר אחרי המשחק מאמן הבלאוגרנה, פפ גווארדיולה, "זה לא היה קל והשחקנים היו צריכים לעבוד קשה לאורך כל המשחק, אבל עשינו את מה שרצינו לעשות וזה להניע מהר את הכדור".

גווארדיולה גם התייחס לבוז'אן קרקיץ', שפתח בהרכב וכבש צמד, אבל סירב להיסחף ולהצהיר שהחלוץ הצעיר קנה את מקומו בהרכב: "זה מותרות ליהנות משחקן כמוהו על הספסל, אבל אפשר לומר את זה גם על שאר שחקני הספסל שלנו. תוצאות כאלו תמיד מצדיקות את ההרכב שהמאמן מעלה, אבל אנחנו רק באוקטובר והעומק בספסל נותן לי הרבה אפשרויות".

המאמן המפסיד, כריסטיאן גרוס, החמיא לקבוצה מולה הובס: "מה שקרה לנו הערב יקרה לעוד כמה קבוצות מול ברצלונה העונה. אל תשכחו שרק לפני כמה שבועות הם הביסו את אתלטיקו מדריד 1:6. הם שלטו במשחק והמהירות והמחויבות של הקשרים שלהם פשוט גרמו לנו להמון בעיות. לא יכולנו למצוא לזה פיתרון".

ברצלונה ראשונה בבית 3 עם מלוא 9 הנקודות. ספורטינג ליסבון שנייה עם 6, שחטיור דונייצק שלישית עם 3 ובאזל סוגרת את טבלת הבית ללא נקודות.

ספאלטי: "אנחנו צריכים קצת יותר מזל"

צ'לסי הייתה טובה יותר מרומא במפגש ביניהן הערב (רביעי), אבל הסתפקה בניצחון 0:1 שהעניק לה שלוש נקודות והבריח אותה מיריבותיה בבית 1 של ליגת האלופות.

ג'ון טרי ניצל כדור קרן של פרנק למפארד כדי לכבוש את השער היחיד במשחק בדקה ה-76, שיחק 90 דקות למרות שלא היה כשיר במאה אחוזים ואחרי המשחק אמר: "הם הקשו עלינו, אבל השגנו את הנקודות. לרומא יש כמה שחקנים גדולים והם חייבו אותנו לשחק בסבלנות. הגיע להם משהו, אבל אנחנו ניצחנו. הייתי שמח מאוד אחרי השער, אבל כאב לי ולא יכולתי לחגוג".

פליפה סקולארי, שהקבוצה שלו עדיין לא ספגה שער בליגת האלופות, הוסיף: "יש לנו רק עוד משחק בית אחד בשלב המוקדם ככה שהניצחון הזה היה מאוד חשוב ושיחקנו כדורגל טוב. זה היה משחק טקטי וניצחנו כי כבשנו. אם הם היו מבקיעים פעם אחת, הם היו מנצחים".

המאמן הברזילאי התייחס גם לטענות לפיהן צ'לסי לא הציגה משחק אטרקטיבי: "אני חושב שזה היה משחק יפה מאוד למרות שהתוצאה הייתה 0:1. השחקנים הניעו את הכדור, מסרו הרבה ואני מצפה למשחק כזה. במשחק הבא מול רומא זה יראה אותו הדבר".

לוצ'יאנו ספאלטי אולי קיווה לתוצאה שתחלץ את הקבוצה שלו ואתו מהתקופה הרעה שעוברת עליהם, אבל נתקל ביריבה חזקה ואמר אחרי המשחק: "זה רגע קשה. לא שיחקנו רע, אבל לא היה לנו את תוספת המזל כדי להבקיע. אני חושב שהאפשרות היחידה של צ'לסי לכבוש היום הייתה מכדור נייח, אבל ג'ון טרי הוא שחקן מצוין ויש לו מגוון של יכולות. לפעמים צריך לתת את הקרדיט ליריב שלך".

המאמן שמעמדו נחשב למעורער ביותר בשבועות האחרונים התייחס גם להמשך המשחקים בליגת האלופות: "עדיין יש לנו סיכוי לעלות שלב. אהבתי את הרוח של הקבוצה הערב, אנחנו רק צריכים קצת יותר מזל ואז נוכל להשיג תוצאות טובות נגד כל קבוצה".

לצ'לסי 7 נקודות והיא בראש בית 1, כשמאחוריה קלוז' עם 4 ורומא ובורדו עם 3 כל אחת.

בניטז: "איבדנו שתי נקודות"

אחרי שהוליכו במשך דקות רבות מהמשחק, בליברפול היו מעט מאוכזבים מהתיקו 1:1 בחוץ מול אתלטיקו מדריד, אחרי שזו הישוותה בדקה ה-83 מרגליו של סימאו. "אם בתחילת העונה היו אומרים לי שאחרי 3 משחקים יהיו לנו 7 נקודות, היו אומר שזה טוב", אמר רפא בניטז אחרי המשחק, "אבל אחרי שהובלנו כמעט עד הסיום הייתי אומר שאיבדנו שתי נקודות".

חאבייר אגירה, שבספרד ידעו לספר לפני המשחק שהפסד עשוי יהיה לגרור את פיטוריו, היה מרוצה מאוד מכך שהקבוצה לא הפסידה שוב בויסנטה קלדרון, אחרי שעשתה זאת פעמיים ברציפות בליגה: "במחצית השנייה היינו הרבה יותר ניידים ולכן גם יצרנו מצבים. היה חשוב לנו לא להפסיד בבית פעם נוספת".

בקבוצה הספרדית היו מרוצים מהאירוח וציינו שלאחר המהומות ביציעים במשחק הקודם במפעל, מול מארסיי, הפעם השקט לא הופר. נשיא המועדון, אנריקה סרזו, פירט: "שני מחנות האוהדים שימשו היום דוגמה. לא היו קריאות גזעניות או של שנאת זרים, רק כדורגל. לא נרשמו תקריות בגלל שהקהל התנהג למופת".

ליברפול ואתלטיקו חולקות את צמרת בית 4 עם 7 נקודות על אחת, פ.ס.וו איינדהובן שלישית עם 3 ומארסיי אחרונה, עדיין ללא נקודה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully