וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון סובל מנקע בקרסולו, אבל יהיה כשיר לשבת

22.10.2008 / 18:21

המאמן נפצע במהלך החג, אבל יתייצב על הקווים מול הפועל תל אביב. ביטון וכחלון ימשיכו להיעדר. אוהדי הקבוצות יניפו שלטי תמיכה הדדיים

זו אינה טעות בכותרת, מאמן בני יהודה, גיא לוזון, נקע את רגלו במהלך חופשת החג והופיע היום לאימון כאשר הוא נעזר בקביים. לוזון שהתקשה בהליכתו לא יחמיץ כמובן את משחק הליגה של הזהובים מול קבוצתו בעונה שעברה הפועל תל אביב בשבת. שחקניו של לוזון שמתכוננים להתמודדות מול האדומים ערכו היום אימון במתקן האימונים של מחלקת הנוער בסמוך לאצטדיון בשכונת התקוה.

החלוץ משה ביטון שסובל עדין מקרע בשריר הכתף יעדר גם השבת ולא יהיה בסגל למשחק. גם הקשר תמיר כחלון לא החלים עדין מפציעתו בשרירי המפשעה וגם הוא צפוי לשבת ביציע בשבת. הקפטן אסי בלדוט ערך היום אימון חלקי עקב רגישות במפשעה כמו גם הקשר שי ניסים שסובל ממתיחה בשריר רגלו. שניהם צפויים להיות כשירים לשבת.

אוהדי בני יהודה נערכים אף הם להתמודדות המסקרנת בבלומפילד בשבת. אחרי שנים רבות בהן היתה איבה גדולה ושנאה שני בין מחנות האוהדים, נערכה לאחרונה סולחה בין ראשי ארגון אריות יהודה לבין ראשי האולטראס של הפועל ולאחר שראשי האוהדים משתי הקבוצות נפגשו סוכם כי בשבת יניפו האוהדים הזהובים שלט תמיכה ענק במלאת שנתיים להריסת אולם אוסישקין של האדומים ואוהדי הפועל מנגד יניפו שלט ענק כאות הזדהות עם אובדן מגרש הבית של הזהובים לפני כחמש שנים עם המעבר מהמגרש בשכונת התקוה לבלומפילד.

"חבל שהנהלת הפועל תל אביב לא תרמה לשיתוף הפעולה הזה", אמר היום אחד מראשי ארגון אריות יהודה לוואלה! ספורט, "למרות פניות חוזרות ונשנות שלנו אליהם ופניות מטעם ראשי האולטראס של הפועל שרצו לעזור לנו, סרבו בהנהלת הפועל תל אביב להוזיל את מחירי הכרטיסים לאוהדי בני יהודה ואנחנו נאלצים לשלם מחיר גבוה של 80 שקלים לשערים 10-11 למשחק בשבת". למרות המחיר הגבוה צפויים אוהדים זהובים רבים ללוות את קבוצתם בהתמודדות החשובה וזאת לאחר הנצחון האחרון 0:1 מול מ.ס.אשדוד במחזור הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully