וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: טומאסיץ' יסופסל גם בחיפה

22.10.2008 / 18:22

הבלם הבולגרי המאכזב לא מתוכנן לחזור להרכב לקראת המפגש עם הירוקים ועלול להיות משוחרר עם פתיחת חלון ההעברות בינואר

שחקני מכבי תל אביב, שבו היום להתאמן לאחר חופשת חג בת יממה אחת. שחקניו של המאמן רן בן שמעון פתחו למעשה את ההכנות לקראת משחק החוץ מול מכבי חיפה ביום שני הקרוב בקרית אליעזר.

שחקני מכבי מבינים היטב את חשיבות המשחק במיוחד לאור התוצאות המאכזבות שהשיגה הקבוצה בשני המשחקים האחרונים. "יש משחקים שלא צריך לדבר עליהם יותר מדי והמשחק בחיפה הוא כזה, אנחנו דרוכים מאוד ונעשה את הכל בכדי לחזור עם תוצאה טובה מקרית אליעזר", אמר היום אחד משחקני הקבוצה.

הקשר יוסי שבחון שנפצע במשחק בשבת וסובל משברים בגולגלתו ושוחרר בערב החג מבית החולים, לא נכח כמובן באימון והוא צפוי למנוחה של מספר שבועות. המגן השמאלי אורי שטרית שמחלים מפגיעה בקרסולו, הוריד את הסד המיוחד שעטף את רגלו בתקופת ההחלמה וערך היום אימון קל עם הפיזיולוג בוקי ירון. שטרית צפוי להיות כשיר בעוד כשבועיים.

הבלם הבולגרי איגור טומאסיץ' שלא שותף במשחק התיקו מול הכח עמידר ר"ג במחזור הקודם צפוי לפתוח על הספסל גם במשחק בחיפה. בן שמעון מתכוון להמשיך לתת אשראי לצמד הבלמים משה מישאלוב ואבי יחיאל במרכז ההגנה כאשר שרן ייני עשוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. בצוות המקצועי קיימת אכזבה גדולה מתפקודו של טומאסיץ' וקיים סיכוי סביר שהוא ישוחרר מהקבוצה בחלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב.

במידה והבולגרי אכן ישוחרר תוכל מכבי לצרף שני זרים חדשים לחיזוק הקבוצה. הבעלים אלכס שניידר שנכח בבלומפילד בשבת ועזב את הארץ לאחר ביקור בן חמישה ימים בישראל נתן להנהלה אור ירוק לצרף שחקני חיזוק, כאשר העמדות המדוברות הן בלם, קשר אחורי ומגן שמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully