וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התקציב לא חשוב, השאיפות נשארות זהות"

הפועל ירושלים פתחה עונה במסע"ת, המאמן גיא גודס לא מסתתר מאחורי הקיצוץ בתקציב.היו"ר דני קליין: "נמשיך להסתכל קדימה"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מחזיקת גביע המדינה, הפועל ירושלים, פתחה את העונה במסיבת עיתונאים. למרות הזכייה בתואר, ירושלים סיימה עונה מאכזבת באירופה ולא עלתה לפיינל פור בישראל, והמאמן, דן שמיר, סיים את תפקידו במהלך העונה. בקיץ עברה ירושלים בנייה מחדש. רוב הסגל הוחלף ולעמדת המאמן הגיע גיא גודס, שכבר אסף תואר ראשון - גביע ווינר.

מסיבת העיתונאים עסקה בחלקה הגדול גם במצבה הכלכלי של ירושלים בעידן פוסט ארקדי גאידמק. בירושלים טענו כי למרות הקיצוצים בתקציב, אין כוונה לשנות את המטרות, התמודדות על כל התארים. כמו כן, התייחס היו"ר דני קליין גם למעמדו של גיא פניני.

אהרון פוגל, יו"ר קבוצת מגדל, הספונסר של הקבוצה, פתח את המסיבה ואמר: "יש לנו שחקנים נפלאים ואנחנו הולכים לעשות עונה גדולה. אנחנו חיים בתקופה קשה מבחינה כלכלית בגלל ההאטה במשק. החוכמה של כל מי שעוסק בספורט זה להמשיך לתמוך דווקא בתקופה הזאת, כי אחרי זה יכול להיגרם נזק לטווח ארוך".

היו"ר דני קליין המשיך: "קיץ לא קל עבר על הפועל ירושלים. למרות הקשיים, הצלחנו להעמיד קבוצה איכותית שיכולה להגיע להישגים. אני רוצה להוריד את הכובע בפני גיא גודס ומתן חרוש שהצליחו להעמיד סגל טוב. נמשיך להסתכל קדימה ולהגיע להישגים גדולים יותר מהשנה שעברה. פציעתו של אדם הלסקה פגעה בקבוצה. כולנו תקווה שיתאושש". הלסקה עבר ניתוח בעקבות השבר ברגלו, והוא צפוי להיעדר כחודשיים מהמגרשים.

הקבוצה, באמצעות עורך הדין צבי שילה, שלחה הבוקר (חמישי) מכתב לאיגוד הכדורסל בו היא מתנערת מהסיכום שהושג בבית הדין לגבי גיא פניני. קליין התייחס לנושא ואמר: "הפועל ירושלים הייתה צד בדיון באיגוד, אך לא צד בעניין. הפועל ירושלים לא הייתה נאשמת. מה שנעשה שם לא היה מקובל עלינו. אנחנו מחכים שהבורר יקבע דיון. בכל מקרה, פניני לא ישחק בירושלים. לי אישית אין כלום נגדו. לבית הדין אין את הסמכות לקבוע מה שקבע".

המאמן גיא גודס דיבר על המטרות: "יש לי את הזכות להיות חלק ממשפחת הפועל ירושלים, ואני מקווה לא לאכזב. יש לנו תקציב ראוי. בזכות ההנהלה הסגל הזה קיים. כשנפגשתי לראשונה עם ההנהלה אמרו לי שחשוב ליהנות ופחות חשובות התוצאות, אבל אני חושב שהתרופה הכי טובה להנאה זה ניצחונות". לגבי המפגש הקרוב נגד קאזאן הרוסית ביורוקאפ אמר גודס: "התקציב שלהם גדול בערך כמו של מכבי תל אביב. אבל הכסף לא מנצח, אלא האופי. השחקנים שלנו מוכנים לקפוץ על הפרקט".

לגבי משחק הליגה הראשון מול עירוני אשקלון ביום שבת אמר גודס: "אני חושב שאנחנו מוכנים. עשינו 11 משחקי אימון, ההכנה הייתה טובה. יהיה קשה באשקלון אבל מהמשחק הזה שום תירוץ לא יהיה נכון. ירושלים שואפת להישגים הכי גבוהים, להיכנס לפיינל פור, להגיע לגמר גביע המדינה ולהתמודד על התואר מחדש. התקציב לא חשוב, השאיפות נשארות זהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully