וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של קרלוס ביאנצ'י?

המאמן הוותיק, ששבת מאימון בשנים האחרונות, זוכה לתמיכה רחבה בארגנטינה ומוכן ליטול על עצמו את משרת מאמן האלביסלסטה

המירוץ למשרת האימון בנבחרת ארגנטינה נמשך בקצב מסחרר, ובעוד דייגו מראדונה וסרחיו באטיסטה עושים הכל על מנת לזכות בתפקיד ויוצאים בהצהרות תקשורתיות השכם וערב, צץ לו מועמד חדש-ישן בדמותו של קרלוס ביאנצ'י.

המאמן הוותיק שזכה בתארי אליפות וליברטדורס עם ולז סרספילד ובוקה ג'וניורס, זכה בסקר שנערך בארגנטינה לתמיכת הציבור הרחב, כש-41 אחוזים מהמשתתפים (מעל 116 אלף איש) בחרו בו כמועמד המועדף להחליף את אלפיו באסילה המתפטר. הרבה אחריו התייצב דייגו מראדונה עם 15 אחוזים ושלישי סרחיו באטיסטה עם 11 אחוזים.

ביאנצ'י, שמתמקד בשנתיים האחרונות בטורי פרשנות אישיים ב-ESPN, סירב בעבר פעמיים לתפקיד המאמן הלאומי, אך נראה שהפעם, גם בשל התמיכה הציבורית, הוא יסכים לשוב לאמן ולקחת על עצמו את האחריות להוביל את ארגנטינה למונדיאל 2010.

לצידו של ביאנצ'י, מוזכרים כמועמדים גם מיגל אנחל רוסו, מאמן סן לורנסו, הזוכה לתמיכת גורמים מכריעים בהתאחדות ומאמן הנבחרת הצעירה סרחיו באטיסטה, שצפוי בכל מקרה להדריך את הנבחרת הארגנטינאית במשחק הידידות בחודש הבא מול סקוטלנד. זאת, כמובן, במידה ולא ימונה עדיין מאמן באופן רשמי.

דייגו מראדונה יזם פגישה ראשונה עם נשיא ההתאחדות גרונדונה, במטרה לנסות ולשכנעו לתת לו את התפקיד, למרות שהסיכויים לא נוטים לטובתו. "אני יודע שאין לי יותר מדי סיכויים כי ביאנצ'י מוביל עליי בסקרים", אמר דייגו, "אבל החלום עדיין קיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully