וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נוותר על האליפות בקלות"

יו"ר הפועל חולון טובי שוורץ הבהיר כי אלופת ליגת העל לא תהיה עוד סתם קבוצה. דני פרנקו: "בעבר קבוצות ניסו להילחם במכבי ונעלמו"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אלופת המדינה בכדורסל, הפועל חולון, ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה. בצל הקיץ הקשה שעבר על המועדון, עם עזיבתו של הבעלים/מאמן מיקי דורסמן וכמעט כל השחקנים, בחולון לא התביישו לדבר על המטרה: לא לוותר בקלות על תואר האליפות.

היו"ר, טובי שוורץ, פתח את הדברים: "הייתה תקופה נהדרת בעונה שעברה. היום אנחנו בפתח של עידן חדש ולא מסתכלים אחורה. אנחנו ממשיכים לעבוד ברצינות, כקבוצה אלופה, ורוצים לשחק כדורסל, לא להיות בשר תותחים אלא קבוצה רצינית ונלחמת, שלא מוותרת על האליפות בקלות".

המאמן, דני פרנקו, המשיך בקו של היו"ר: "איך לא מוותרים על האליפות בקלות? קודם כל בונים קבוצה שתהיה קיימת. אנחנו זוכרים מקרים של קבוצות שניסו להילחם במכבי תל אביב ושנה אחר כך כבר לא היו קיימות יותר. כולנו נמצאים פה היום כי בהפועל חולון הסיטואציה היא שונה. הקבוצה הייתה בהיי בשנה שעברה ועברה תהליך בקיץ של לידה מחדש. המטרה שלנו, בכלים שיש לנו, היא לבנות קבוצה במטרה להגיע לפלייאוף. ברגע שנגיע לשם, ניקח את זה משם".

כריס ווטסון, הנציג היחיד מעונת האליפות, התייחס לקבוצה החדשה: "השחקנים החדשים נהדרים, הם עובדים קשה. הם מקצוענים ונשארים לעבוד אחרי אימונים, וזה יותר ממה שראינו בעונה שעברה. אנחנו מתחברים לאט, התחלנו להתאמן מאוחר וצריכים להתאמן קשה כדי להגיע ליעדים שלנו ויותר".

שוורץ סיפר כי בחולון נמכרו עד כה כ-170 מנויים, וכי הוא מקווה ומאמין שלקבוצה יהיה גרעין קבוע של כ-400 מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully