וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 54 תחזור לשחק כדורגל

אייל עמר בן ה-42 נענש על ידי בית הדין ב-12 שנות הרחקה, עקב פגיעתו בשופט במשחק ליגה ג'. אושרה עסקת הטיעון של השופטים

עונש חסר תקדים לאייל עמר, שחקנה של הפועל רמלה שנגח בשופט זיו אדלר במשחק ליגה ג' מול מכבי קביליו יפו. עמר הואשם בסעיפים של העלבת שופט ופגיעה בשופט בנסיבות מחמירות ביותר, וספג עונש כבד של 12 שנות הרחקה מכל פעילות בתחום הכדורגל.

בהחלטת בית הדין נכתב: "הנאשם בן 42 וברור לי שמשמעות ההחלטה היא הרחקה לצמיתות, אך למען הקבוצה והרישום חשוב שהדבר יירשם כ-12 שנה כי יש עבירות חמורות יותר של גרימת חבלה ממושכת המחייבות הרחקה לצמיתות". כמו כן, נכתב בהחלטה שבחלוף 6 שנים יוכל עמר להגיש בקשה שתאפשר לו לחזור לתפקיד מנהלתי בלבד.

עסקת טיעון למאיר לוי ומשה בוחבוט

שופטי הכדורגל מאיר לוי ומשה בוחבוט חתמו על עסקת טיעון במסגרתה הודו השניים בהתנהגות שאינה הולמת, ובהגשת חשבון הוצאות כוזב. במסגרת העסקה יחזירו השניים את הכספים שקיבלו כהחזר נסיעות, יושעו משיפוט במשך שישה משחקים בליגת העל (מתוכם נותרו ארבעה), ישפטו בחמישה משחקים בליגת הנוער.

הכסף עבור השיפוט במשחקים האלה ייתרם לאגודה למלחמה בסוכרת נעורים, המאומצת על ידי ההתאחדות לכדורגל. העסקה אושרה על ידי בית הדין של ההתאחדות.

כזכור, לוי ובוחבוט הואשמו בהגשת חשבון הוצאות נסיעות כוזב, בזמן שנסעו ברכבו הצבאי של אחד השופטים. השניים לא שפטו במשחקי ליגת העל בשבועיים האחרונים, כתוצאה מחשיפת הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully