וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט סובל ממתיחה חזקה בברך

קובי נטש את הפרקט במהלך הניצחון 98:102 על הבובקאטס, מצבו לא ברור. דוני וולש אחרי הפסד הניקס לבוסטון: "שיחקנו כמו זבל"

קובי בריאנט סובל ממתיחה חזקה ברצועות הרך ימין ומצבו לא ברור. בריאנט נפצע הלילה (רביעי) במשחק קדם העונה של הלייקרס מול שארלוט בובקאטס, שהסתיים בניצחון אל איי 98:102. שלוש דקות לסיום הרבע השני, נפל בריאנט לא טוב על רגלו של חברו לקבוצה, ג'וש פאוול, ולא שב לפרקט. הלייקרס הודיעו שבריאנט ייבדק שוב במהלך היום על מנת לוודא את חומרת הפציעה.

המשחק עצמו היה צמוד לכל אורכו. ג'ורדן פארמר הוביל את הלייקרס עם 17 נקודות. אנדרו ביינום קלע 16 וקטף 8 ריבאונדים. ג'רלאד וואלאס וג'ייסון ריצ'ארדסון הובילו את הבובקאטס עם 16 נקודות כל אחד.

ובניו יורק ניקס העניינים מתחילים להתחמם. לכיוון השלילי כמובן. ווילסון צ'נדלר נפצע הלילה במשחק ההפסד 101:90 בגארדן לבוסטון סלטיקס ונמצא בספק לפתיחת העונה. אדי קרי לא שותף במשחק, נראה עצבני וסירב לדבר עם העיתונאים בסיום. מי שדיבר במקומו היה המאמן, מייק ד'אנטוני: "הוא יצטרך לשחק הרבה יותר טוב ממה שהוא הראה לי", אמר המאמן שמתחיל לגלות סימני ייאוש מהסנטר שלו.

ד'אנטוני החזיר לחמישייה את סטפון מרבורי והוציא ממנה את ג'מאל קרופורד, ששמועות בתפוח הגדול רומזות שייתכן ויועבר בטרייד. מרבורי קלע 14 נקודות, נייט רובינסון הוביל את הניקס עם 25. אדי האוס (20) ולאון פאו (19) בלטו בבוסטון. נשיא הניקס, דוני וולש, אמר בסיום: "שיחקנו כמו זבל".

* גארד וושינגטון וויזארדס, דשון סטיבנסון, שב עם קבוצתו ממסע המשחקים בברצלונה וברלין והביע דעה נחרצת על המסע אל מעבר לים: "לא אהבתי את זה, לא יכולתי לאכול את האוכל שלי. זה היה מעייף ומשעמם". סטיבנסון טען שכל מה שהוא אכל במהלך המסע היה לחם ומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully