וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח מצ'לנג'ר סיאול

הישראלי נוצח בשמינית הגמר על ידי המדורג 167 בעולם, אדריאן קרוסיאט הרומני 6:4, 6:2. רם ולודרה עלו לחצי הגמר בליון מבלי לשחק

דודי סלע, המחבט הבכיר של ישראל, הודח היום (רביעי) מטורניר הצ'לנג'ר בסיאול (סך פרסים של 125 אלף דולר). הטניסאי המדורג 69 בעולם וראשון בטורניר, לא יכל למדורג 167 בעולם, הרומני אדריאן קרוסיאט ונוצח בשתי מערכות 6:4, 6:2.

הדחתו המוקדמת של סלע תגרום לו לאבד נקודות יקרות, לאחר שבשנה שעברה זכה בטורניר. סלע ינסה להתנחם עם הצלחה גדולה יותר בטורניר הזוגות. הטניסאי הישראלי ישתף פעולה אלכס בוגלמוב מארה"ב. הצמד הישראלי-אמריקאי ישחק מול דניס איסטומין מאוזבקיסטן ומרטין סלנאר מאוסטריה.

בטורניר ליון עלה אנדי רם לחצי גמר טורניר הזוגות יחד עם בן זוגו החדש מיכאל לודרה, שממלא את מקומו של יוני ארליך הפצוע. רם ולודרה היו אמורים לפגוש ברבע הגמר את ג'ו ווילפריד צונגה וסבסטיאן גרוז'אן הצרפתים, אך גרוז'אן פרש מההתמודדות בגלל כאבים בכתפו, והצמד הישראלי-צרפתי זכה מן ההפקר. בחצי הגמר יחכו להם שני צרפתים אחרים, מארק גיקל וטיירי אסקיון.

ניקולאי דוידנקו פרש מטורניר סנט פטרסבורג בגלל פציעה בפרק כף היד. דוידנקו, שדורג שני בטורניר, עשוי לפרוש גם מהטורניר היוקרתי בפאריס בשבוע הבא בגלל אותה פציעה. המדורג ראשון, אנדי מארי, המשיך במומנטום שלו מהזכייה במאסטרס במדריד עם ניצחון חלק 3:6, 3:6 על ויקטור טרויצקי הסרבי בסיבוב הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully