וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרה קלי חתם בעירוני אשקלון

21.10.2008 / 21:01

קבוצתו של עדי אזולאי החתימה את שחקנה של ציבונה זאגרב בעונה שעברה, שהצטיין מול מכבי ת"א ביורוליג, ויחליף את מייקל ג'ורדן ששוחרר

עירוני אשקלון הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של הגארד האמריקאי טרה קלי, שחקנה של ציבונה זאגרב הקרואטית בעונה שעברה. קלי (23, 1.83) יהיה מחליפו של מייקל ג'ורדן ששוחרר מאשקלון לפני כשבוע וחצי לאחר שאיכזב ולא התאקלם בקבוצה. מאז חיפש המאמן עדי אזולאי מחליף וכאשר נודע כי קלי שוחרר ממחנה האימון של מיאמי החליט לנסות להחתימו במקביל לניסיון להביא שחקן אחר, עד שהנסיונות הבשילו הערב. קלי כבר נחת בישראל במהלך החג והערב אף התאמן עם אשקלון.

קלי הוא בוגר מכללת דרום קרוליינה משנת 2007, לאחר שעזב את המכללה לאחר שנתיים בלבד בתקווה להבחר בדראפט, אך ללא הצלחה. בעונתו האחרונה במכללה רשם 18.9 נקודות ו-5.1 אסיסטים למשחק. מי שהימרה על קלי היא ציבונה זאגרב, ובמדיה ביורוליג רשם מספרים מרשימים של 11.1 נקודות ו-2.5 אסיסטים. במשחקיו מול מכבי תל אביב הצטיין קלי במיוחד ורשם 16 נקודות בהפסד בנוקיה ו-18 נקודות בניצחון בזאגרב.

קלי הוא הזר הרביעי שחתום בקבוצה של עדי אזולאי אחרי ראשון טרנר, אדי פובס וסטיב ברט ג'וניור. בנוסף לרביעיית הזרים המבטיחה חתומים באשקלון גם אור איתן, עמית תמיר ואבי בן שימול, ויוצרים את אחד הסגלים המבטיחים העונה בליגת העל. אשקלון תפתח את העונה בשבת הקרובה במשחק בית מול הפועל ירושלים (20:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully