וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ממשיכים לחבר את הבאזל

ברצלונה נראתה טוב ודרסה 0:5 את באזל. אתלטיקו מדריד-ליברפול 1:1, צ'לסי-רומא 0:1, פנאתינייקוס-ורדר ברמן 2:2, אינטר-אנורתוזיס 0:1

אחרי הפסקה קצרה לטובת משחקי הנבחרות, ליגת האלופות חזרה לפעילות אמש (שלישי) עם הצפת שערים, אבל המחזור השלישי הושלם הערב בשקט שלאחר הסערה. אם אתמול נכבשו 36 שערים בשמונה משחקים, הרי שהערב הסתפקו הצופים בפחות ממחצית הכמות -17.

בית 1 הפך לצמוד במיוחד בגלל קלוז' המפתיעה, אבל הערב נוצחו הרומנים 1:0 בבורדו במה שגרם לקרב על המקום השני להיות צמוד אפילו יותר. מי שנראית כדרכה הבטוחה לשמינית הגמר היא צ'לסי, שהסתפקה ב-0:1 קטן על רומא.

גם בבית 2 אורבת לה סנסציה ושמה הוא אנורתוזיס פמגוסטה, אבל גם הקפריסאים נתקלו הערב במשוכה גבוהה מדי והפסידו 1:0 לאינטר במילאנו. פנאתינייקוס ו-ורדר ברמן, שעל פי הנייר אמורות להתקוטט על המקום השני, נפרדו ב-2:2.

בבית 3 השיגה ברצלונה את התוצאה של הערב עם 0:5 גדול וקליל בחוץ על באזל, שממשיכה לבייש את עצמה ותצא במחולות אם תסיים במקום השלישי. במה שמסתמן כמו המאבק על הכרטיס השני לשלב הבא השיגה ספורטינג ליסבון ניצחון יקר 0:1 על שחטיור דונייצק.

בית 4 הוא אחד מהחד צדדים ביותר עד עכשיו, אבל הערב סיימו ליברפול ואתלטיקו מדריד ב-1:1 ואיבדו נקודות ראשונות. מי שניצלה את זה כדי להתקרב אל השתיים היא פ.ס.וו, שניצחה 0:2 את מארסיי והשיגה נקודות ראשונות בצ'מפיונס.

בית 1

צ'לסי - רומא 0:1

צ'לסי אמנם סיימה בתיקו חוץ עם קלוז' במחזור הקודם, אבל הגיעה אחרי 0:5 גדול על מידלסברו ורצתה להמשיך את הפורמה גם מול הקבוצה מבירת איטליה, שמצויה במשבר עמוק. זה אמנם לא נגמר בעוד חמישייה, אבל כן במלוא הנקודות אחרי שער בודד של ג'ון טרי.

הג'יאלורוסי הגיעו במשבר קשה שרק החמיר אחרי התבוסה הביתית 4:0 לאינטר ביום ראשון וההפסד הערב בוודאי לא תרם למעמדו של לוצ'יאנו ספאלטי. מצד שני, לפחות זה לא נגמר בתבוסה.

דקה 77, 0:1 לצ'לסי: פרנק למפארד העלה כדור קרן משמאל, ג'ון טרי הגיע ראשון ונגח פנימה.


בורדו - קלוז' 0:1

עם שני הפסדים, שער זכות אחד ושבעה שערי חובה עד הערב, החזירו לורן בלאן ושחקניו מעט מהכבוד אחרי שניצחו את אחת מהסנסציות הגדולות באירופה. בורדו הייתה טובה יותר והייתה יכולה לנצח בתוצאה גבוהה יותר, אבל הסתפקה בניצחון שסיבך מאוד את המאבק על המקום השני.

דקה 54, 0:1 לבורדו: גורקוף הגביה ברגל שמאל מהשפיץ של הרחבה, אבל קאדו האורח ניסה להרחיק ודחק לשערו הוא.

בית 2

אינטר - אנורתוזיס פמגוסטה 0:1

הנראזורי איכזבו במחזור הקודם עם תיקו 1:1 מול ורדר ברמן וגם הערב לא השיגו תוצאה מזהירה, כששוב נראה שלמוריניו יותר קל בליגה מאשר באירופה. אנורתוזיס אמנם השיגה תוצאות נהדרות בשני המשחקים הראשונים, אבל אלופת איטליה היתה גדולה עליה ובזכות התוצאה במשחק המקביל, פתחה פער יפה בצמרת הבית.

דקה 44, 0:1 לאינטר: התקפה של אינטר הגיעה למייקון, המגן העביר מימין לשמאל, הגביה למרכז הרחבה ואדריאנו נגח פנימה.


פנאתינייקוס - ורדר ברמן 2:2

הגרמנים הפסידו בשני הקודמים שלהם באתונה ולא היו רחוקים מתוצאה דומה גם הערב, כך שהם בוודאי לא יהיו מאוכזבים יותר מדי מהתיקו שהשאיר אותם מעל היריבה היוונית.

דקה 29, 0:1 לברמן: כדור חופשי הגיע לפר מרטסאקר, הבלם נגח חלש, אבל התעשת ובעט מקרוב פנימה.

דקה 36, 1:1: ונגליס מאנציוס קיבל כדור גובה ונגח חזק ממרכז הרחבה פנימה.

דקה 68, 1:2 לפנאתינייקוס: מאנציוס נגח מקרוב אחרי קרן, הכדור נהדף מהקו, אבל הגיע למאנציוס פעם שנייה ונגיחה קשתית שלו מכ-10 מטרים נחתה ברשת.

דקה 83, 2:2: מסוט אוזיל הגביה מ-25 אלכסונית מהשער והוגו אלמיידה מצא את עצמו לבד בתוך הרחבה ונגח בקלות פנימה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בית 3

באזל - ברצלונה 5:0

הקטאלונים יצאו לעיר השוויצרית הנפלאה המקורבת לגבול שוויץ-גרמניה כשבידיהם חמישה ניצחונות רצופים ולא התקשו להשיג את השישי מול אחת מהקבוצות המאכזבות בליגת האלופות העונה. המשחק היה גמור כבר אחרי 22 דקות, כשבארסה כבר הוליכה 0:3 והחגיגה נמשכה במחצית השנייה.

דקה 4, 0:1 לברצלונה: מהלך קבוצתי מצוין של ברצלונה הסתיים בהקפצה נפלאה של דני אלבס ללאו מסי והארגנטינאי כבש מול השוער.

דקה 15, 0:2 לברצלונה: צ'אבי הכניס כדור עומק באוויר לסרג'י בוסקטס הצעיר וזה כבש את השני אחרי מהלך דומה מאוד לשער הראשון.

דקה 22, 0:3 לברצלונה: בוז'אן טייל באזור הרחבה השוויצרית וסיים עם בעיטה שטוחה מ-17 מטרים כדי להצטרף לחגיגה הקטאלונית.

דקה 46, 0:4 לברצלונה: באזל לחצה על השער של האורחת, אבל זו חילצה ויצאה למתפרצת בסיומה הגיע בוז'אן לבד מול קוסטנצו וגילגל פנימה.

דקה 48, 0:5 לברצלונה: עוד התקפה קלילה של בארסה הסתיימה בבעיטה שטוחה פנימה, הפעם מצידו של צ'אבי שעשה זאת שני מטרים מחוץ לרחבה.


שחטיור דונייצק - ספורטינג ליסבון 1:0

שחטיור דונייצק פיספסה ניצחון על ברצלונה אחרי שספגה פעמיים בדקות הסיום במחזור הקודם והיום רצתה לתקן, אבל לא הצליחה. האוקראינים היו טובים יותר ושוב הציגו את חבורת הברזילאים המצוינים שלהם, אבל החמיצו שוב ושוב ובסיום שלב הבתים אולי יצטערו במיוחד על התוצאה מהערב.

דקה 76, 0:1 לספורטינג: ספורטינג חדרה לרחבה, הכדור הגיע לדרליי, שהעביר מסירת עקב וליידסון בעט ברגל שמאל מקרוב פנימה.

בית 4

אתלטיקו מדריד - ליברפול 1:1

מאז התבוסה 6:1 לברצלונה, נראה שהקולצ'יונרוס נחתו בצורה כואבת לקרקע והתיקו עשה להם שירות לא רע בתור מה שאולי יעצור את המשבר. אתלטיקו לא נפלה מהאנגלים לאורך המשחק, אבל פיגרה ברובו והנקודה הייתה בהחלט מספקת. יוסי בניון שיחק 90 דקות במדי האנגלים.

דקה 14, 0:1 לליברפול: סטיבן ג'רארד התנהל בחופשיות עם הכדור כ-25 מטרים מהשער, זיהה תנועה של רובי קין ללא כדור, הכניס אליו כדור עומק והאירי כבש.

דקה 83, 1:1: פורלאן השתלט על כדור ארוך, עצר ומסר לסימאו על סף הרחבה. הפורטוגלי עשה צעד קטן ובעט שטוח בשמאל לפינה הנגדית.

פ.ס.וו איינדהובן - מארסיי 0:2

אחרי שהפסידו בשני משחקיהן הראשונים, המאבק בפיליפס ארנה עשוי להתברר כמכריע לפחות במאבק על המקום השלישי במוליך לאירופה, אבל רק המארחת ניצלה את הצ'אנס ואחרי שהחמיצה מספר פעמים, כבשה פעמיים בחלק האחרון של המשחק כדי להשיג ניצחון שהגיע לה ואפילו להתקרב לשתי מוליכות הבית.

דקה 71, 0:1 לפ.ס.וו: דני קוברמאנס התרומם מעל כולם כדי לנגוח פנימה אחרי קרן וסופסוף להכניע את סטיב מנדאנדה.

דקה 85, 0:2 לפ.ס.וו: כדור גובה, עפם מצד ימין, שוב מצא את הראש של קוברמאנס שנגח פנימה בזינוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully