וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פתיחה חד צדדית

צסק"א מוסקבה החלה את הדרך להגנה על אליפות היורוליג עם 64:90 על מילאנו, פנאתינייקוס דרסה את ז'לגיריס 51:78, מלאגה-לה מאן 79:84

אחרי הטעימה שקיבלנו במשחק פתיחת היורוליג, בו ניצחה טאו ויטוריה את פנרבחצ'ה (70:80), הכדורסל האירופי העביר הערב (רביעי) הילוך. עם ארבעה משחקים נוספים, כולל כמה מהפייבוריטיות לזכייה. אלופת אירופה צסק"א מוסקבה פתחה את מסע ההגנה על התואר עם 64:90 מוחץ על ארמאני מילאנו, ופנאתינייקוס לא התקשתה עם 51:78 על ז'לגיריס. במשחק הראשון בבית א', בו משחקת מכבי תל אביב, גברה מלאגה בקןשי על לה מאן 79:84. סיינה גברה על פרוקום סופוט 71:80.

בית א': מלאגה - לה מאן 79:84

האנדלוסים ציפו לפתיחה חלקה הרבה יותר במשחק הביתי מול הצרפתים הבינוניים, אבל לה מאן לא ויתרה ונתנה לאאיטו רנסנס, מאמנה החדש של מלאגה, לא מעט רגעים של חרדה. המקומיים החזיקו ביתרון קטן במחצית הראשונה, שהסתיימה בתוצאה 33:38, ולא הצליחו לברוח גם בהמשך כשדייויד בלות'נטאל צולף מכל פינה ומשאיר את לה מאן בתמונה. בדקות הסיום בלמו הירוקים את ניסיונות המהפך של האורחים ובעזרת הדומיננטיות של מרכוס הייסליפ שמרה על הניצחון ונמנעה ממבוכה גדולה.

בונפיקה אנדונג קלע 14 נקודות ב-17 דקות בלבד למנצחים, הייסליפ תרם 13 ושבעה ריבאונדים. בלות'נטאל, שהתקרר במחצית השניה, סיים עם 19 למפסידים, דרוויק ספנסר הוסיף 14.

בית ד': צסק"א מוסקבה - מילאנו 64:90

האלופה צפויה לדלג בקלות לטופ 16, ועל פי משחקה הראשון היא תעשה זאת הרבה לפני המשחק האחרון בשלב הבתים למרות עזיבתם של תיאודוראס פפאלוקאס ודייויד אנדרסן. השחקנים של אטורה מסינה ברחו ליתרון של 9:22 בסיום הרבע הראשון, והאיטלקים למעשה הרימו ידיים. טרייז'ן לנגדון צלף מכל פינה ועזר למקומיים לרדת להפסקה ביתרון 27:49.

בהמשך הורידה צסק"א את הרגל מהגז, והסתפקה בשמירה על הפער עד לניצחון 64:90. נגדון הוביל את המנצחים עם 18 נקודות, כולל 4 מ-5 מחוץ לקשת, ניקוס זיסיס קלע 15 וג'יי אר הולדן הוסיף 13. ג'ובי תומאס ופאפה סאו קלעו 12 נקודות כל אחד למילאנו, דייויד הוקינס ומרקו מורדנטה תרמו 11 כל אחד.

בית ב': פנאתינייקוס - ז'לגיריס קובנה 51:78

הירוקים מאתונה הסתערו מחדש על היורוליג אחרי ההדחה הכואבת בשלב הטופ 16 אשתקד עם רבע ראשון מוחץ שהסתיים ב-11:26 לזכותם. הליטאים, שעברו פגרה סוערת במהלכה איבדו את מאמנם וכמה מכוכביהם, חזרו לפיגור חד ספרתי של 38:30 במחצית, אבל ההמשך היה כולו של פאו, ששייטה לניצחון קליל 51:78.

דימיטריס דיאמנטידיס חרג ממנהגו והוביל את טבלת הקלעים של המנצחים עם 15 נקודות, ניקולה פקוביץ' שהגיע מפרטיזן עזר לו עם 14, ואנטוניס פוטסיס ומייקל באטיסט הוסיפו 10 כל אחד. לורן וודס בלט עם 17 נקודות ו-16 ריבאונדים אצל המפסידים, דייניוס סאלנגה היה היחיד שהצטרף אליו בדאבל פיגרס עם 11 נקודות.

סיינה - פרוקום סופוט 71:80

אלופת איטליה הודחה אשתקד בחצי גמר הפיינל פור, כשהפסידה למכבי תל אביב, ובטוסקנה מקווים לשמור על הסטטוס האירופי ולהגיע לברלין. מולה התייצבו הפולנים השאפתניים, שלא הרימו ידיים מול האיטלקים החזקים. סיינה פתחה פער של שמונה נקודות בדקות הפתיחה ושמרה על יתרון יחסית בטוח עד לדקות הסיום, בהן השכילה לשמור על הפער ולהשאיר את הניצחון בטוסקנה. הנרי דומרקאנט, שהשתלב מצוין בסיינה, קלע 15 נקודות למנצחים, קשישטוף לברינוביץ' ורימנאס קאוקינאס הוסיפו 13 כל אחד. דייויד לוגן הפציץ 25 נקודות לפרוקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully