וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאזאן ניצחה את סלופסק ז'ארני ותשחק מול ירושלים ביורוקאפ

למרות פיגור 14 מהגומלין, הביסו הרוסים 50:89 את סלופסק ז'ארני הפולנית בסיבוב הראשון של היורוקאפ, ויפגשו את הירושלמים בשלב הבא

הפועל ירושלים חיכתה בכליון עיניים למשחק הגומלין הערב (שלישי) בין קאזאן סלופסק ז'ארני, במסגרת גביע היורוקאפ. הפולנים הצנועים, שניצחו במשחק הראשון 62:76 באחת מההפתעות הגדולות ביותר של מחזור המשחקים, הפעם לא עמדו בלחץ, והובסו 50:89. המשמעות הישירה היא שקאזאן היא זו שתגיע למלחה למפגש עם הירושלמים, בסיבוב השני של המפעל האירופאי.

כבר מפתיחת המשחק היה ברור לגמרי כי זו אופרה אחרת. הרוסים הפייבוריטים פתחו חזק, וירדו לחדרי ההלבשה עם יתרון מבטיח בן 24 נקודות. ההמשך היה כמעט לפרוטוקול, כשהבדלי הרמות היו ניכרים, בניגוד למשחק הראשון. טרנס קירקסיי הוביל את המנצחים עם 17 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, כשמרקו פופוביץ' הוסיף 17 משלו. מהעבר השני, 16 נקודות של ג'יי סטרייט, אקס הפועל גליל עליון וגבעת שמואל, לא הספיקו לפולנים החביבים.

כזכור, ירושלים וקאזאן נפגשו בעונה שעברה במסגרת היורוקאפ, לשני משחקים בלתי נשכחים. בראשון הביסו הירושלמים 68:107 בסיום משחק יוצא דופן שכלל 68 אחוזי קליעה מחוץ לקשת, אך בשני, ברוסיה, נקמה קאזאן עם 45:98 משפיל, שהתחיל את ההדרדרות הירושלמית. העונה, כשהסגל של הרוסים מעט פחות מפחיד, המשימה עשויה להיות מעט יותר אפשרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully