וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס ארויו: "אין יותר תירוצים"

מכבי ת"א המריאה לזאגרב, לקראת משחקה נגד ציבונה ביורוליג. ארויו יודע שהגיע הזמן לשחק ולא לדבר. בירנבוים: "אנו יודעים שכולם איתנו"

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

לאחר שצירפה בימים האחרונים את הגארד מרכוס בראון מז'לגיריס קובנה, המריאה היום (שלישי) מכבי תל אביב לקרואטיה. הקבוצה הצהובה תפגוש ביום חמישי את ציבונה זאגרב במשחק הראשון של בית א' ביורוליג.

מכבי פתחה את העונה בצורה רעה, ולאחר שניצחה בטורניר בנדל, הגיעו שבעה הפסדים רצופים במשחקי ההכנה של הקבוצה. מלבד ההפסדים לאריות של אירופה, נוצחה הקבוצה גם ברבע גמר גביע ווינר על ידי גליל/גלבוע של עודד קטש. אותו הפסד גרר שמועות על חיזוק הקבוצה. כמו כן היו"ר שמעון מזרחי עצר את אחד האימונים. לאחר מכן הגיעו שני ניצחונות במשחקי הכנה, על ראשון לציון ועירוני רמת גן.

כאמור, מכבי לא הסתפקה בניצחונות והחתימה את בראון. הגארד נחת ביום שני בטיסה מוורשה, יממה לאחר שחתם בשורות הצהובים, וכבר היום הוא המריא עם הקבוצה שוב לאירופה.

בירנבוים: "אנחנו יודעים שכולם איתנו"

"אני מאוד מתרגש שהעונה מתחילה. אין יותר תירוצים. הגיע הזמן לשחק כדורסל", אמר רכז הקבוצה קרלוס ארויו. לגבי מרכוס בראון, שכבר הספיק לערוך אימון עם הקבוצה, אמר ארויו: "הוא היה טוב מאוד. כולם מתחברים. אני חושב שהכימיה בין שחקני הקבוצה תהיה טובה מאוד. אנחנו מקווים להיות במהרה הקבוצה שאנחנו רוצים להיות".

"נסענו מספיק זמן לפני כדי שנוכל להתכונן למשחק", אמר מאמן הקבוצה אפי בירנבוים. "אנחנו מאוד מקווים לפתוח ברגל ימין ואנחנו מבטיחים שנעשה כל מאמץ. אנחנו יודעים שכולם איתנו". על בראון אמר בירנבוים: "הוא שחקן מוכח. אנחנו מאוד מקווים שהוא ימשוך אותנו למעלה".

טל בורשטיין: "אני לא רוצה לחשוב על הפסדים, אבל גם אם הם קורים החיים ממשיכים". יניב גרין: "יש התרגשות לפני המשחק הראשון הרשמי של העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully