וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני מועמד להחליף את ראניירי ביובנטוס

למאמן ה'גברת הזקנה' הוצב אולטימטום עד המשחק נגד ריאל מדריד, אותו הוא חייב לנצח. מאמנה הקודם של אינטר עשוי לתפוס את מקומו

הדיווחים שיוצאים בשעות האחרונות מאיטליה מספרים על כך שרוברטו מאנצ'יני, שעזב בסיום העונה שעברה את אינטר, נמצא גבוה ברשימת המועמדים להחליף את קלאודיו ראניירי ביובנטוס. מאנצ'יני נפגש וסעד את ליבו עם נשיא הביאנקונרי, ג'ובאני קובולי ג'יגלי, והיו"ר, ז'אן קלוד בלאן.

הגברת הזקנה פתחה את העונה בצורה גרועה ולראניירי הוצב אולטימטום על ידי ההנהלה עד המשחק הערב (שלישי) בליגת האלופות, בבית נגד ריאל מדריד. אם הוא לא יצליח להשיג שלוש נקודות מול האלופה הספרדית הוא ככל הנראה יראה את הדרך החוצה מהמועדון. יובה סיימה את משחקה הקודם באלופות בתיקו משפיל בחוץ, 2:2 נגד באטה בוריסוב.

ביום שבת ספגה ה'גברת הזקנה' הפסד בליגה, 2:1 בנאפולי. הזברות השיגו רק תשע נקודות בשבעה מחזורים והם מדורגים במקום ה-12 בסרייה A, מרוחקים שבע נקודות מהמוליכה והאלופה, אינטר. הביאנקונרי השיגו רק שני ניצחונות בליגה וכבשו שישה שערים.

רוברטו מאנצ'יני, 44, אימן את אינטר ארבע עונות (2004-2008). הוא זכה עימה בשלוש אליפויות (2006-2008), פעמיים בגביע האיטלקי (2005 ו-2006) ופעמיים בסופרקאפ האיטלקי, ובכך הפך למאמן המצליח ביותר של אינטר ב-30 השנים האחרונות.

לעומת זאת, כשל מאנצי'ני בהסתערות על הזירה האירופית, כשלא הצליח להביא את קבוצתו לגמר ליגת האלופות. ב-11 למרץ השנה, לאחר שהודח כבר בשמינית הגמר על ידי ליברפול בצ'מפיונס, התפטר האיטלקי מתפקידו, אולם חזר בו מהחלטתו יממה לאחר מכן. בסיומה של העונה נפרדו דרכיהם של האיש והקבוצה, והוא הוחלף על ידי ז'וזה מוריניו. מאז מאנצ'יני מחוסר עבודה, אולי אחרי היום בערב זה כבר ישתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully