וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל: פדרר גבר בקושי על ריינולדס

השוויצרי התקשה בסיבוב הראשון בטורניר במולדתו, אבל גבר 3:6, 7:6, 3:6, על האמריקאי. דודי סלע העפיל לשמינית גמר הצ'לנג'ר בסיאול

דודי סלע, המחבט הבכיר של ישראל, פתח היום (שלישי) ברגל ימין את המסע שלו להגנה על התואר בו זכה ב-2007 בטורניר הצ'לנג'ר בסיאול (סך פרסים של 125 אלף דולר).

הטניסאי הישראלי, המדורג 69 בעולם וראשון בטורניר, ניצח בסיבוב הראשון את הטניסאי הגרמני המדורג 130 בעולם, סיימון גרול , בשתי מערכות 4:6, 2:6. הניצחון על גרול הקנה לסלע תשע נקודות ו-2,150 דולרים.

לאחר שהעפיל לשמינית הגמר יפגוש סלע את הרומני אדריאן קרוסיאט (167 בעולם), שגבר על היפני טקאו סוזוקי (457 בעולם). ביום רביעי יפתח הישראלי את הופעותיו גם בטורניר הזוגות. סלע, שחבר לאלכס בוגלמוב האמריקאי, יתעמת בסיבוב הראשון נגד דניס איסטומין מאוזבקיסטן ומרטין סלנאר מאוסטריה.

בטורניר באזל המקורה שבשוויץ היה האיש המרכזי, איך לא, המקומי - אחד בשם רוג'ר פדרר. השוויצרי הנפלא ניצח בסיבוב הראשון את בובי ריינולדס, האמריקאי המפתיע אחרי שעתיים של משחק, 3:6, 7:6, 3:6, באצטדיון מפוצץ. זהו ניצחונו ה-11 ברציפות של פדרר על אדמת שוויץ, שאמר בסיום: "היה קשה - הוא הגיש טוב, ולקח לי זמן להתרגל לתנאים. התאמנתי רק שעתיים לקראת המשחק". בסיבוב הבא יתעמת פדרר עם המנצח בין אדוארדו שוונק הארגנטינאי (56 בעולם) וירקו ניימינן הפיני (33 בעולם).

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully