וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי דאון: מנצ'סטר סיטי סיימה ב-2:2 עם ניוקאסל

התכולים שוב לא ניצחו והצליחו לחלץ רק תיקו מהזברות בדקה ה-86, בן חיים שיחק 90 דקות. בן סהר כבש במילואים של פורטסמות

משהו לא ממש דופק במנצ'סטר סיטי כפי שקיוותה קבוצת הרוכשים שהגיעה במחזורים הראשונים לקבוצה. אחרי שלפני חודש היא מחצה 0:6 את פורטסמות, הגיעו שני משחקים מאכזבים עם הפסד והערב (שני) הם רשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון כשחילצו 2:2 מול ניוקאסל. טל בן חיים שיחק 90 דקות.

המגפייז, שהשיגו רק ניצחון אחד העונה, ראו איך הולך לאיבוד משחק נוסף כשבדקה ה-12 רוביניו שעט לעבר השער וזרק את עצמו ברחבה. השופט פסק שחביב בייה הכשיל אותו, החליט להרחיקו ופסק על בעיטת עונשין מ-11 מטר, אותה בעט הברזילאי פנימה וקבע 0:1 לסיטי. אלא שדקה לסיום שולה אמאובי קבע את השוויון אחרי שמהלך שהתחיל בדמיאן דאף הסתיים בהרחקת כדור של ההגנה לעבר אמאובי, שכבש וקבע 1:1.

דווקא בעשרה שחקנים ניוקאסל התחילה לשלוט במשחק כשכדור קרן הורחק בצורה אומללה על ידי ריצ'ארד דאן, שבעט פנימה שער עצמי. אך ארבע דקות לסיום כדור עומק שהגיע לסטיבן איירלנד מצא את השער, אחרי שהאירי בעט כדור שטוח לפינה וקבע 2:2. זהו התיקו הראשון של הסיטי העונה, שנמצאת כעת במקום העשירי. ניוקאסל נמצאת במקום האחד לפני אחרון עם שש נקודות בלבד.

* בן סהר כבש שער בניצחון הבכורה העונה של קבוצת המילואים של פורטסמות 0:2 על הקבוצה המקבילה של אסטון וילה. סהר, שפתח בהרכב, כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-68 בפנדל ואת השער השני כבש ג'רום תומאס. החלוץ שיחק 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully