וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאו ניצחה את פנרבחצ'ה/אולקר בפתיחת היורוליג

אלופת ספרד, ששיחקה ללא טיאגו ספליטר, גברה 70:80 על הקבוצה הטורקית. איגור ראקוצ'ביץ' קלע 24 נקודות, וויל מקדונלד הוסיף 18

שלושה ימים לפני שמכבי תל אביב תעשה את צעדיה הראשונים בעונה האירופית שלה, מפעל היורוליג נפתח עם מפגש בין טאו ויטוריה לפנרבחצ'ה אולקר. טאו, שהגיעה אחרי זכייה בסופר-קאפ הספרדי, ניצחה 70:80 ונתנה איתות לכל הקבוצות שגם השנה היא חושבת רחוק. בשנה שעברה זה נגמר במקום הרביעי, הפעם שחקניו של דושקו איבאנוביץ', ששיחקו היום (שני) ללא טיאגו ספליטר, חולמים להגיע רחוק יותר.

דווקא המשחק נפתח טוב מבחינת הטורקים ואת הרבע הראשון הם סיימו עם יתרון 19:21 כשדאמיר מרסיץ' מקנח אותו בשלשה. אלא שברבע השני פנר נעצרה בהתקפה וקלעה 13 נקודות בלבד למול איגור ראקוצ'ביץ' שקלע 20 נקודות במחצית הראשונה והוריד את קבוצתו ביתרון 34:42. באותן דקות רק מירסאד טורצ'אן השאיר את חבריו בעניינים.

הפער שנע על סביב 10 הפרש נע לכל אורך הרבע השלישי, אך נשמר גם בסיומו (52:62). ברבע האחרון רסים בסאק קלע שלשה שנתנה ביטחון לשחקנים של בוגדאן טאנייביץ', שהורידו ל-66:59 ושלשה נוספת של מרסיץ' שתי דקות לסיום קיזזה ל-2 בלבד (70:68) ואיפשרה לפנר לחזור למשחק. אלא שאז מירזה טלטוביץ' וראקוצ'ביץ' לחצו על הגז והשלימו את הניצחון הראשון שלהם העונה.

הירבו לטאו: איגור ראקוצ'ביץ' 24 נקודות, וויל מקדונלד 18, פיט מיקל 15, מוסטפה שאקור 6, מירזה טלטוביץ' 5 (10 ריבאונדים). לפנרבחצ'ה: דווין סמית' 13 (9 ריבאונדים), רסים בסאק ואוגוס סאבאס 11 כל אחד, מירסאד טורצ'אן 10 (9 ריבאונדים), אמיר פרלדזיץ' 9, דאמיר מרסיץ' 8, מרקס גרין 5 (7 אסיסטים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully