וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שבחון: "היה יכול להיות הרבה יותר גרוע"

20.10.2008 / 15:10

יוסי שבחון שוחרר מבית החולים וניסה לשמור על פרופורציות. קשר מכבי תל אביב לא יזדקק לניתוח, וישוב למגרשים בעוד מספר שבועות

שחקן מכבי תל אביב, יוסי שבחון, שוחרר הבוקר (שני) מביה"ח איכילוב. שבחון, אשר סובל מ-2 שברים בגולגולת, זכר למפגש עם הכח עמידר ר"ג בשבת, צפוי להיעדר בשבועות הקרובים מהמגרשים, אולם לא יזדקק לניתוח. בצאתו מביה"ח התייחס שבחון לפציעתו וליחס החם שקיבל במהלך האישפוז: "אני מרגיש יותר טוב, היו לי יומיים פחות טובים אבל עכשיו המצב השתפר".

הקשר הסביר איך התרחשה הפציעה: "עליתי לכדור גובה, אבל לא עליתי חזק כי לא ראיתי את הכדור ממש ולא את השחקן שמאחורי. הרגשתי חבטה בראש ואחרי זה סחרחורת חזקה שליוותה אותי 3 ימים למעשה. עכשיו אני מרגיש כבר יותר טוב ואני חוזר הביתה לנוח", אמר שבחון.

"מצאו לי שבר אחד די רציני מאחורי ארובת העין, אולם אין תזוזה בעצמות ולכן לא אצטרך ניתוח. אני מאמין שבתוך חודש וחצי אוכל לחזור לשחק. הדבר האחרון שאתה מצפה אחרי 5 דקות משחק זה לנסוע לכיוון ביה"ח. פציעות הן חלק מהמשחק, צריך לקחת את זה בפרופורציה - היה להיות הרבה יותר גרוע", הוסיף הקשר, שהודה לאחר מכן לצוות הרפואי של הבית החולים על הטיפול בו, ולאוהדים שתמכו.

לפני ששוחרר, זכה שבחון לביקור גם מהבעלים של הקבוצה, אלכס שניידר, שנמצא בארץ למשך הימים הקרובים. ביום רביעי תחל מכירת הכרטיסים למשחק הליגה הקרוב בקרית אליעזר נגד מכבי חיפה. מחירי הכרטיסים למשחק יהיו 95 ש"ח למבוגר ו-50 ש"ח לנוער/חייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully