וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטנד במגעים עם שרון דרוקר

20.10.2008 / 13:53

לאחר שפיטרה את מאמנה, ולאדה ווקויצ'יץ', מחפשת הקבוצה הבלגית מחליף ומנהלת מו"מ עם הישראלי, שכבר אימן אותה בעבר

קצת מוזר שעונת הכדורסל כבר יצאה לדרך באירופה, ובשבוע הבא תתחיל גם בישראל, ושרון דרוקר - אחד המאמנים הבכירים שלנו - יושב בבית. אלא שהיום (שני), מסמתן כאילו דרוקר עשוי לשוב לפרקטים, ולא לחכות עד אמצע העונה כדי לעשות כך. אוסטנד הבלגית, בה כבר אימן דרוקר בעבר, החליטה לפטר אמש את מאמנה, ולאדה ווקויצ'יץ', אחרי 4 משחקים רשמיים בלבד, ודרוקר מוזכר כמועמד מוביל להחליפו. ווקויצ'יץ', שהגיע בקיץ למועדון, הפסיד 3 פעמים בליגה המקומית, ולראשי הקבוצה הבלגית נמאס מפתיחת העונה המאכזבת, והם החליטו לא לחכות עם השינויים. במשחק הליגה האחרון של הקבוצה, נגד שרלרואה, נרשמו ויכוחים בין המאמן, עוזרו והשחקנים, וייתכן וזה היה הקש ששבר את גב הגמל.

האתר הרשמי של הקבוצה מפרסם היום הודעה בה, לאחר פגישה עם נשיא המועדון, ארטור גותלאס, הוחלט להיפרד מווקויצ'יץ'. על פי האתר, אישר גותלאס כי הקבוצה נמצאת במגעים ראשוניים עם דרוקר, שכידוע, נותר ללא קבוצה בקיץ האחרון, ומצבו המשפטי מעט מסובך. בקיץ חתם הישראלי בשורות פורטיטודו בולוניה ל-3 שנים, אך אחרי זמן קצר בוטל חוזהו בעקבות שינוי של המנהל מקצועי בקבוצה. כעת, נמצאים הצדדים בדיונים משפטיים, וייתכן ואם הם יוסדרו - ואולי אף יואצו, בעקבות התערבותה של אוסטנד - יחזור דרוקר לקבוצתו הבלגית לשעבר.

דרוקר אישר את הידיעה לוואלה! ספורט, והוסיף כי הוא בוחן את הצעת הקבוצה הבלגית. המאמן נמצא בימים אלה בארצות הברית, ועובר השתלמות בקבוצת סן אנטוניו ספרס. בימים הקרובים הוא ייצא להשתלמות נוספת, הפעם אצל הניו יורק ניקס.

שרון דרוקר החל את קריירת האימון שלו במכבי רעננה בעונת 1999/2000 ובישראל עבר גם בהפועל גליל עליון ובהפועל ירושלים, עמה זכה בגביע יול"ב בשנת 2004. בשנת 2005/6 זכה עם אוראל גרייט הרוסית בגביע האתגר וחתם בתחילת עונת 2006/7 בפניוניוס היוונית. אחרי שבוע קנתה ריטאס וילנה את חוזהו, ואחרי שלושה חודשים פוטר ממנה. לאחר שבועיים ללא קבוצה חתם באוסטנד, וזכה עמה בגביע ובאליפות המקומית. בעונה שעברה זכה בגביע הבלגי אך הפסיד ברבע גמר הפלייאוף, לפני הפיאסקו המשפטי עם הקבוצה הבולונזית. בימים הקרובים צפוי הסיפור לקבל תאוצה ולהתבהר, אז נדע האם דרוקר אכן ישוב לאוסטנד, או ימשיך להמתין בבית להצעה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully