וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע קריטי לראניירי וספאלטי

ביובנטוס מתכננים מהפכה ניהולית מקצועית במקרה של הפסד לריאל בצ'מפיונס. דונאדוני מועמד. ברומא, רוסלה סנסי נותנת גיבוי. בינתיים

יובנטוס ורומא השלימו בסוף השבוע משחק חמישי ללא ניצחון. יובנטוס הפסידה בשבת 2:1 בנאפולי, ואילו רומא הושפלה בביתה 4:0 מול אינטר. באיטליה מעריכים ששני מאמני הקבוצות עומדים בפני שבוע קריטי, כשהפסדים בליגת האלופות עשויים להביא לסיום תפקידם.

"ראניירי מקבל את הביטחון מהמועדון, לא נדון במעמדו", הבטיח יו"ר הגברת הזקנה, ז'אן קלוד בלאן. אלא שבאיטליה טוענים שבלאן בעצמו עשוי לקבל הודעת פיטורין בקרוב. על פי דיווחים הבוקר (שני) בתקשורת האיטלקית, ביובנטוס מתכננים שינויים גדולים.

ג'וזפה מארוטה מסמפדוריה מועמד לקבל את תפקיד היו"ר, כששחקן העבר של הביאנקונרי, רוברטו בטגה, מועמד להחליף את אלסיו סקו בעמדת המנהל הספורטיבי. לעמדת המאמן, בונים ביובנטוס על רוברטו דונאדוני, שפוטר מנבחרת איטליה לאחר הכישלון ביורו. ההערכה היא שהפסד של יובה לריאל מדריד בליגת האלופות, יביא לפיטוריו של ראניירי, שהקהל כבר דורש את ראשו זמן רב.

ואילו ברומא, המצב דומה. הג'אלורוסי פתחו את העונה בצורה נוראית, ולוצ'יאנו ספאלטי מתחיל להרגיש את האדמה זזה מתחתיו. רוסלה סנסי, בתו של הבעלים המנוח, פרנקו סנסי, טענה כי ספאלטי לא צריך לחשוש למעמדו, אך בד בבד הודיעה שתגיע ללונדון לתמוך בשחקנים במשחק החוץ מול צ'לסי בליגת האלופות. סנסי ישבה ביציע הכבוד בפנים קפואות וסירבה לשוחח עם התקשורת בסיום. הודעת הגיבוי מטעמה, יצאה רק היום (שני) בבוקר. באיטליה מעריכים כי האישה החזקה במועדון לא תעבור בשתיקה על אי הצלחה בלונדון, ובמשחק החוץ מול אודינזה במחזור הבא.

"התוצאה לא הייתה צודקת. החמצנו הזדמנויות ועשינו טעויות שאינטר ניצלה עד תום", אמר ספאלטי. "אנחנו מודאגים מהמצב בטבלה, אבל סומכים על החוזק שלנו", הוסיף פרנצ'סקו טוטי, שחזר להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully