וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: סימון עלה למקום העשירי, ונוס לשמיני

אחרי מדריד נכנס הצרפתי לעשירייה הראשונה, האמריקאית מתקרבת למאסטרס. סלע 69, פאר 38. סנט פטרסבורג: לוי ואוקון הודחו בזוגות

למרות ההפסד לאנדי מארי בטורניר המאסטרס במדריד, הרי שהקריירה של ז'יל סימון בנסיקה. הצרפתי, שהדיח את רפאל נאדאל כל הדרך אל הגמר, עלה הבוקר (שני) למקום העשירי בעולם בדירוג הטניס החדש שהתפרסם. יריבו בגמר ואלוף הטורניר במדריד, מארי, נשאר במקום הרביעי. השינוי היחיד בעשיריה הראשונה בעולם הוא עלייתו של אנדי רודיק, מהמקום השביעי לשמיני על חשבון דויד נלבנדיאן. ניקולאס קיפר הגרמני ירד מהמקום ה-27 ל-37. דודי סלע עלה מקום אחד, והוא מדורג כעת 69 בעולם.

גם אצל הנשים לא נרשמו תנודות גדולות בעשיריה הראשונה. ונוס וויליאמס, שזכתה בטורניר ציריך אחרי הניצחון על פלאביה פנטה בגמר, עלתה למקום השמיני בעולם, ובעצם התקרבה מאוד להבטיח את מקומה בטורניר המאסטרס שייערך בסוף העונה בדוחא. ורה זבונרבה החליפה עם האמריקאית מקומות, וירדה למקום התשיעי. שחר פאר נשארה במקום ה-38.

בטורניר סנט פטרסבורג, רוסיה, המחלק 1.049 מיליון דולר, הודחו נועם אוקון והראל לוי, ששיחקו יחד בזוגות, כבר בסיבוב הראשון. השניים נוצחו 7:6, 6:4 על ידי טראוויס פארוט (ארצות הברית) ופיליפ פולאשק (סלובקיה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully