וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1912, הנה אנחנו באים

לפני קרוב למאה שנה טבעה הטיטאניק, וטוטנהאם פתחה את העונה באופן נוראי. לא נוראי כמו זו הנוכחית. ראמוס: "האחריות נופלת על כולם"

אז מה כבר נותר להגיד? עוד מחזור של הליגה האנגלית עומד להסתיים, וכמו הנצחונות הרגילים של הגדולות, כמו התה של שעה חמש, כמו השמש שזורחת כל בוקר - טוטנהאם מאכזבת. זה כבר נהיה חלק מהשגרה, הפך מבדיחה לבדיחה לא מצחיקה לסתם עצוב, ואם יש אור בקצה המנהרה - הרי שכרגע, מאוד קשה לראות אותו מרוב החושך. אמש (ראשון), הפסידו שוב התרנגולים מלונדון, הפעם אולי בצורה הכי מביכה העונה - 2:1 לסטוק, העולה החדשה, ואולי הקבוצה הכי חלשה בליגה על הנייר. אבל רק על הנייר, כי בפועל - כולם יודעים מי הקבוצה הכי חלשה בליגה, ולמאמן שלה קוראים חואנדה ראמוס.

"כולם עצובים כרגע ואני מודאג. אני לא אוהב את הסיטואציה הזו, אבל אנחנו צריכים לעבוד קשה - רק ככה נצליח לשנות אותה", אמר המאמן, שעד העונה קוטלג כמצליח ומוערך ברחבי היבשת. "האחריות נופלת על כל האנשים במועדון. היא מתחילה בי, ומסתיימת באדם האחרון - האחריות היא נחלת כולם, גם כשמנצחים וגם כשמפסידים", הוסיף ראמוס המתוסכל. כשטוטנהאם הפסידה לפורטסמות' במחזור השישי, היא השוותה את פתיחת העונה הגרועה ביותר של המועדון מאז 1955. אחרי ההפסד אמש לסטוק, זו כבר פתיחת העונה הכי גרועה מאז 1912, השנה בה הטיטאניק טבעה. יש לשתיים דבר אחד במושתף - וזו ההתפרקות הרבתית. הספרז ניצבים במקום האחרון בטבלה, עם שתי נקודות בלבד משמונה משחקים, ללא נצחונות, ועם מעט מאוד כבוד.

מעמדו של חואנדה ראמוס מעורער כבר מספר שבועות, אך ייתכן וההפסד לסטוק הוא הטריגר שהיו צריכים ראשי הקבוצה כדי להיפרד מהמאמן הספרדי. הקש ששבר וכו'. כשנשאל ראמוס האם הוא הוא בטוח שדניאל לוי, יושב ראש המועדון, מגבה אותו בעיניים עצומות, ענה: "אני לא יודע. הוא איש עסוק מאוד ואני מדבר איתו רק כשהוא מרשה לנו לדבר". כך או כך, ראמוס מתעקש שאפשר להוציא את הספינה לחוף מבטחים. "אני בכדורגל כבר 20 שנה וחוויתי חוויות גרועות מזו", אמר המאמן. לא בטוח שזו הדרך לקנות חזרה את הערכת הקהל, או את אלה שעומדים בראש המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully