וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גייבר גייבר: גייב פרואיט ניצח את ניו ג'רזי

11 נקודות, 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים של גייב פרואיט עזרו לבוסטון לנצח את ניו ג'רזי 66:83. בארסה הפסידה לקליפרס, טורונטו ללייקרס

כל יום שעובר מקרב אותנו לפתיחת עונת ה-NBA, וכל יום שעובר מביא איתו משחקי קדם עונה, כמעין מנה עיקרית לפני הסטייק. הלילה (בין ראשון לשני) התקיימו ארבעה כאלה, ובעוד שברצלונה שוב הפסידה למרות פייט בלוס אנג'לס - הפעם לקבוצה הפחות מוכשרת של הקליפרס, הלייקרס מצידם הסתדרו עם טורונטו הודות לדקות טובות מהספסל, מינסוטה, שנראית נפלא במשחקי ההכנה גברה על דנבר, ובבוסטון הראה ילד אחד מוכשר כי לקבוצה יש רכז מחליף, ורכז מחליף לא רע בכלל.

בוסטון - ניו ג'רזי 66:83

הסלטיקס עם ניצחון חמישי משבעת משחקי ההכנה, שהושג בעיקר הודות למחצית ראשונה מצוינת. רג'ון רונדו המעט פצוע לא שותף דקה במשחק, ובהיעדרו קיבל את המושכות גייב פרואיט - בחירת הסיבוב השני של בוסטון מדראפט 2007. פרואיט שיחק 44 דקות, בהן תרם 11 נקודות, 12 ריבאונדים (הבחור 4'6, להזכירכם) ו-7 אסיסטים. ייתכן והסלטיקס, שמחפשים בנרות אחר רכז מחליף יעיל לרונדו, מצאו אותו ממש מתחת לאף. קנדריק פרקינס הוביל את האלופים עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, בעוד הטריו של גארנט-פירס-ואלן הוסיפו 20 נקודתו במצטבר. בנטס היו ראיין אנדרסון (20) ויי ז'יילניין (10) ליחידים שקלעו בספרות כפולות.

לוס אנג'לס לייקרס - טורונטו 89:112

אל הרבע האחרון במשחק, עלו הלייקרס ביתרון בן חמש נקודות. טורונטו היתה קרובה, טורונטו היתה במשחק, אלא שאז פתחה סגנית האלופה מבערים - והשאירה לקנדים החביבים לאכול אבק. רבע מדהים של 13:32 עזר ללייקרס לעלות מעל 50% במשחקי ההכנה (2:3), בתקווה שהקבוצה תמשיך להתגבש יחדיו עד פתיחת העונה. כאשר קובי בריאנט הוא שחקן החמישיה היחיד אצל הסגולים שקולע בדאבל-פיגרס (13), מצאו לנכון ג'ורדן פארמר (16, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) וטרבור אריזה (14) לעלות מהספסל כדי להוביל את קבוצתם לניצחון. חסן אדמס ואנטוני פארקר הובילו את המפסידים עם 14 כ"א.

לוס אנג'לס קליפרס - ברצלונה 109:114

בלילה של יום שבת הפסידה ברצלונה ללייקרס אחרי משחק צמוד, והלילה היא פגשה את הקבוצה הנחותה של העיר - ושוב, ובכן, הפסידה אחרי משחק צמוד. בסופו של דבר, מחצית שניה לא רעה של הספרדים לא הספיקה להם מול הקליפרס המתחדשים, שמשיגים ניצחון רביעי מתוך חמישה משחקים, הודות ל-23 נקודות ו-11 ריבאונדים של אל ת'ורנטון. אריק גורדון הוסיף 17 באחוזים טובים, וריקי דייויס 16 בפחות. בארון דייויס לא שיחק עקב פציעה באצבע. חואן קרלוס נבארו, שנתן משחק מפלצתי נגד הלייקרס, הסתפק הפעם ב-11 באחוזים רעים, כאשר ארסן איליאסובה מוביל את בארסה עם 20 ו-12 ריבאונדים, ויאקה לאקוביץ' מוסיף 19 ו-7 אסיסטים משלו.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

מינסוטה - דנבר 107:111

אמנם משחקי טרום העונה בדרך כלל לא מלמדים על העונה עצמה, הרי שעדיין קשה שלא להתלהב ממינסוטה. עם חמישה נצחונות לצד הפסד בודד, עושה רושם שהזאבים הצעירים אולי בדרך לעונה מוצלחת, סוף כל סוף. הלילה, מול הנאגטס, הם ניצחו בתחרות הקליעה, כשהם מקבלים 20 נקודות לא לגמרי צפויות של ראיין גומס. מייק מילר הוסיף 17, ורנדי פוי צרף ל-12 הנקודות שלו 15 אסיסטים. קווין לאב הצליח לאגור 6 עבירות ב-11 דקות משחק. 17 נקודות של אנתוני קארטר מהצד השני לא הספיקו עבור הנאגטס, ששיחקו ללא אלן אייברסון, וזכו לראות 6 שחקנים בספרות כפולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully