וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "המטרה היא לזכות באליפות"

19.10.2008 / 19:12

מכבי חיפה ערכה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה ובין ים הקלישאות בלטה ההצהרה של סגן נשיא חברת הניהול, ג'ו אלמודובר

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי חיפה ערכה הערב (ראשון) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לרגל פתיחת העונה. מהאירוע נעדר הבעלים ג'ף רוזן, שבשל מחלת אימו לא יכול היה להגיע לישראל. רוזן העביר את ברכתו לשחקנים: "אנחנו חייבים להתפתח העונה ולהשיג ניצחונות על הפרקט. אנחנו מצפים מהקהל למלא את רוממה". ראש עיריית חיפה, יונה יהב, הגיע אף הוא והצהיר שהעירייה תשקיע 10 מיליון שקלים בפיתוח אולם רוממה, עד שזה לסטנדרטים של יורוליג.



סגן נשיא חברת הניהול של הקבוצה, ג'ו אלמודובר, אמר: "אני עובד 16 שנים עם ג'ף רוזן וכל הזמן הוא מדבר על החזון של מכבי חיפה. התקציב המקורי היה אמור להיות 2 מיליון דולר, אבל העלינו אותו בחצי מיליון כדי להוסיף לשכר השחקנים ולפעול כדי שהאולם יהיה מלא.

אנחנו רוצים להגיע לפיינל פור, אבל כמו שדבון ג'פרסון (שחקן הקבוצה א.ש) אמר: 'מי ששואף להגיע רק לפיינל פור הוא לא ווינר'. לכן המטרה שלנו היא לזכות באליפות. אני יודע שזה יפעיל לחת על הקבוצה ולחץ זה טוב. אם נלמד לעמוד בו, נצליח".

מאמן הקבוצה, אבי אשכנזי הוסיף: " קיבלנו כל שחקן שרצינו בזכות הבעלים שלנו. בכל עמדה יש לנו את השחקנים הנכונים ולכן יש הרבה ציפיות. נתקדם משחק-משחק לעבר הפיינל פור".

עידו קוז'יקרו סיכם: "היה לי הכבוד לחתום ראשון בקבוצה הזו וזו מחמאה להיות פה. אנחנו מחוייבים מאוד לקבוצה ורוצים להביא את התוצאות הטובות ביותר. כשנגיע לפיינל פור נחשוב על אליפות, אבל מוקדם מדי מכדי לדבר על זה. בנאדם גדול פעם אמר לי שהחולמים של היום הם האלופים של מחר. אז אנחנו חולמים".

במשחק אימון שנערך הערב בנשר גברה חיפה 59:81 על אליצור קרית אתא. קלעו לחיפה: דבון ג'פרסון 15, משה מזרחי 14, בן סטרונג 13, בי ג'יי מקי 9, עידו קוז'יקרו וברוקס סאיילס 8, גור פורת 6, טוד גולדן 2.


* במשחק אימון שהתקיים הערב גברה מכבי גבעת שמואל על הפועל חולון 83:85. רונלד רוס קלע 23 נקודות לגבעה, קורי קאר סיים עם 22 וג'רמיין הול הוסיף 14. לואיס פלורס קלע 22 לחולון, יהוא אורלנד סיים עם 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully