וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימפריה כבר חזרה

ולנסיה הביסה 0:4 את נומאנסיה, ושבה למקום הראשון. סמואל אטו כבש בניצחון ברצלונה 0:1 בבילבאו. ניצחון ראשון העונה לבטיס

המחזור השביעי בליגה הספרדית יצא לדרך כבר ביום שבת עם המשחק המרכזי - הדרבי של מדריד, אבל עם כל הכבוד לשתיהן, היום (ראשון) הוא נמשך עם הלהיט של הליגה, ולנסיה המתקאמבקת.

העטלפים ניצחו היום את נומאנסיה 0:4 כדי לחזור למקום הראשון. ברצלונה התקרבה עם ניצחון חמישי ברציפות, 0:1 על בילבאו. סביליה השיגה ניצחון רביעי ברציפות ועלתה למקום השני אחרי 0:1 על אלמריה. בתחתית בטיס השיגה ניצחון ראשון העונה ואילו ספורטינג חיחון רשמה ניצחון שני רצוף, הפעם על חשבון אוסאסונה שנותרה הקבוצה היחידה ללא ניצחון.

ולנסיה - נומאנסיה 0:4

כולם נהנים לדבר על ריאל, ברלצונה ואפילו אתלטיקו, אבל כדאי שתתחילו להתרגל כי ולנסיה חזרה. דויד וייה הנפלא כבש כבר אחרי 4 דקות בבעיטה ממרכז הרחבה והקפיץ את הקהל במסטאייה. הלוס צ'ה המשיכו לאיים על שערה של העולה החדשה, אבל מצאו את הרשת שוב רק בדקה ה-72, אז כבש עוד שחקן שמצוי בכושר מצוין, חואן מאטה, וקבע 0:2. ויסנטה נהנה מבישול של מאטה בדקה ה-83 ו-וייה, שפתח את מסכת הכיבושים, גם חתם אותה עם הרביעי בדקה ה-89.


בטיס - מאיורקה 0:3

ללא ניצחון וכשחרב הפיטורים מאיימת לרדת את צווארו האומלל של פאקו צ'פארו, התייצבה הענקית מסביליה ממעמקי המקום האחרון והשיגה ניצחון חשוב וראשון העונה. דמיה כבש כבר בדקה הראשונה ומריאנו פאבונה הכפיל בדקה ה-43. אכילה אמאנה הקמרוני חתם את התוצאה בבעיטה מקרוב 6 דקות לסיום.

אלמריה - סביליה 1:0

ניצחון רביעי ברציפות לסביליה, שעלתה למקום השני בסיום המחזור ורחוקה בשתי נקודות מהמוליכה ולנסיה. אדריאנו כבש את שער הניצחון לסביליה בדקה ה-52.

אתלטיק בילבאו - ברצלונה 1:0

ללא ליאו מסי הפצוע, הבלאוגרנס לא נראו טוב בהתקפה, אבל חזרו מאצטדיון סן מאמס של בילבאו עם שלוש נקודות חשובות. ברצלונה חלפה בטבלה על פני ריאל מדריד בזכות הפרש שערים עודף, והיא מרוחקת שלוש נקודות מהמוליכה, ולנסיה.

לאחר מחצית ראשונה טובה של בילבאו, נכנסה בארסה למשחק במחצית השניה. בדקה ה-63 הכניס תיירי הנרי כדור נפלא לסמואל אטו, שהתגבר על הבלם, ובעט חזק לרשת הגבוהה, 0:1 שמספק את פפ גווארדיולה.

מלאגה - חטאפה 1:2

חטאפה הרשתה לאלמריה לכבוש נגדה צמד בדקות הסיום ולגנוב ממנה תיקו במחזור הקודם, אבל התחילו את העונה בצורה לא רעה והיום קיוו לחזור למסלול הניצחונות אחרי שפתחו מצוין עם שער של רוברטו סולדאדו בדקה ה-9. אלא שהאנדלוסים לא נשברו ובזכות בליץ קטן בהמשך ביצעו מהפך. נאביל באהה הצרפתי-מרוקאי הישווה בדקה ה-31 ודודה הוסיף בדקה ה-38 כדי להפוך את התוצאה ולמעשה לחתום אותה.

סנטאנדר - לה קורוניה 0:0

ויאדוליד - רקראטיבו 1:1
לויאדוליד: ויקטור 90. לרקרה: מרקו רובן 45.

ספורטינג חיחון - אוסאסונה 1:2
לחיחון: כרמלו 11, מאטה ביליץ' 40 (פנדל). לאוסאסונה: : סנטי אזקרו 14.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully