וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו עדיין מופתע מהאל סיטי?

האל סיטי ממשיכה להדהים את אנגליה, הפעם עם ניצחון 0:1 על ווסטהאם. טוטנהאם, לעומת זאת, ממשיכה להפסיד, 2:1 מול סטוק סיטי

לאחר שהמחזור השמיני נפתח אמש (שבת) בצורה נפלאה, פגשה הערב האל סיטי, הפתעת העונה, את ווסטהאם, ושוב יצאה עם שלוש נקודות, הפעם הודות לניצחון 0:1 - קטן אבל מספיק. העולה החדשה הגיעה למשחק בידיעה שהפסד יוריד אותה מקסימום למקום השביעי, אך ניצחון יקפיץ אותה למקום הרביעי, כיאה להפתעת העונה שהיא.

המחצית הראשונה היתה מאוזנת למדי, כששתי הקבוצות מגיעות למספר מצבים אך לא מצליחות לנצל אותם. ואז הגיעה הדקה ה-51, ואנדי דוסון הרים כדור קרן ישר למייקל טרנר, שהתרומם נפלא ונגח לחיבורים. 0:1 מצוין למארחים. ווסטהאם ניסתה להתאושש, ומספר דקות לאחר מכן הדביק קרלטון קול כדור אדיר משלושה מטרים למשקוף. הפטישים חיפשו בכל הכח את השוויון, אך לשווא. עוד שלוש נקודות להפתעת העונה, שקופצת זמנית למקום הרביעי.

במשחק השני של הערב נפגשו שתי האחרונות בטבלה, סטוק סיטי וטוטנהאם, למשחק שהעמיק את המשבר של האחרונה. בכל שבוע נדמה שהנה, התרנגולים פוגשים יריבה מולה הם יוכלו להתאושש ובכל שבוע האכזבה שבה ומציפה את הקבוצה מצפון לונדון. הצרות התחילו היום בדקה ה-17, כשגארת בייל הכשיל את טום סואס ברחבה וראה אדום שנוי במחלוקת.

דני היגינבוטאם התכונן לבעוט את הפנדל, אבל רוחות חזקות בבריטניה סטדיום הזיזו שוב ושוב את הכדור ורק אחרי כדקה וחצי ביצע את הבעיטה ושלח את הכדור לרשת. טוטנהאם חיפשה שוויון למרות שהייתה ב-10 שחקנים ומצאה אותו אחרי 6 דקות אחרי שער מקרוב של דארן בנט, שהוריד את הקבוצות להפסקה בשוויון.

7 דקות בתוך המחצית השנייה חטפו האורחים מהלומה נוספת. סטוק יצאה להתקפה מסודרת בסיומה שלח ממדי סידיבה כדור רוחב ורורי דלאפ דחק פנימה מקרוב. בתוספת הזמן הספיק עוד ריקרדו פולר המקומי לבעוט פנדל נוסף לקורה, והצרות של חואנדה ראמוס נמשכו עם אדום נוסף למייקל דוסון. התרנגולים נותרו הקבוצה היחידה בפרמיירליג ללא ניצחון, ושקועים במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד, כשמעמדו של המנג'ר, חואנדה ראמוס, ימשיך להתערער.

מחר (שני) תשלים את המחזור ניוקאסל, כשתארח בביתה את מנצ'סטר סיטי למשחק שעל הנייר, מבטיח לא מעט, ועשוי להיות קריטי עבור שתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully