וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ניצחה בזיסמן, ועכשיו לאולם פטרוביץ'

יומיים לפני הטיסה לזאגרב לקראת משחק היורוליג מול ציבונה, הצהובים גברו על עירוני רמת גן 75:91 במשחק אימון. צפו בקטעים מהמשחק

מערכת וואלה!

צילום ועריכה: איתי חסיד

אולי עכשיו, כשמרכוס בראון סיכם במכבי תל אביב והקבוצה השיגה ניצחון שני ברציפות במשחק אימון - מישהו שם יכול לנשום לרווחה ולחגוג את שמחת תורה בשקט. מצד שני, ביום שלישי הקבוצה כבר תמריא לקרואטיה לקראת משחק היורוליג הראשון נגד ציבונה זאגרב, והפסד שם יחזיר את כל הלחץ שהתרגלו אליו בהיכל נוקיה, בחודש האחרון. מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) את עירוני רמת גן 75:91 במשחק שהתקיים באולם זיסמן. זה היה כאמור ניצחון שני ברציפות, אבל צריך לזכור שהיריבה שוב הייתה קבוצת ליגת על מהדרג הבינוני.

אפי בירנבוים פתח בחמישיה עם קרלוס ארויו, ג'ייסון וויליאמס, ליאור אליהו, טל בורשטיין ודאור פישר. המשחק נפתח בקצב מהיר הודות להגנות חלשות משני הצדדים. מי שהעביר הילוך היה ליאור אליהו, שהוביל את הצהובים ל-10:18. רמת גן לא איפשרה למכבי לברוח וכרמלו לי השאיר אותה בתמונה, כשהרבע הראשון הסתיים ב-18:24 לצהובים. הרמת גנים המשיכו במומנטום בתחילת הרבע השני ואנתוני מיילס הצליח לצמק את הפיגור למינוס 1, אלא שאז הגיעו שתי שלשות של טרה סימונס ועוד אחת של ארויו, מה שהעלה את מכבי ל-27:38. רמת גן שוב הצליחה לחזור לתמונה ומי שפתח את המבערים הפעם היה ג'וש גומז, שנתן רבע שני מצויין והוריד ל-40:35. מכבי, שכבר הובילה בפער דו ספרתי, שמרה על יתרון של חמש נקודות והובילה 39:44 בהפסקה.

בתחילת המחצית השניה הסיפור חזר על עצמו ורמת גן ניצלה הגנה חדירה, וכמעט וגנבה למכבי את ההובלה. מהצד השני, ליאור אליהו שוב התעורר אחרי כמה דקות ויחד עם טל בורשטיין הוביל את קבוצתו ליתרון 50:58. בדקות האלה, רובי בלינקו שלח לפרקט את גיא פניני, שככל הנראה ישחק במכבי תל אביב בעונה הבאה, מאחר והסגל שלו למשחק הזה היה דליל. מהצד השני, יניב גרין קיבל דקות ראשונות מאפי בירנבוים. רמת גן התחילה להסתבך בהגנה וקרלוס ארויו החזיר את הצהובים להפרש דו ספרתי אחרי שלשה שלו, שקבעה 55:66. בשלבים האלה, העייפות של שחקני רמת-גן נתנה את אותותיה, ומכבי תל אביב נהנתה ממשחק התקפי מסודר יותר, כדי לעלות ל-60:74 בסיום הרבע השלישי.

טרה סימונס, שמנסה לחזק את מעמדו בקבוצה, הוסיף עוד שלשה בתחילת הרבע האחרון כדי לקבוע יתרון שיא של 62:77, רמת גן כבר נראתה מפורקת לגמרי וזה הפך לגארבג'-טיים אחד גדול.

אליהו: "זה הדבר הכי טוב שיש לנו עכשיו"

ליאור אליהו, שהצטיין במשחק, אמר בסיום: "המשחקים מול ראשון לציון ורמת גן היו חשובים לנו מאוד. ניקח מהם דברים טובים וגם פחות טובים. אנחנו עדיין קבוצה חדשה ואנחנו לומדים מהטעויות שלנו. ברור שאי אפשר להשוות את היריבות האלו ליורוליג, אבל זה הדבר הכי טוב שיש לנו עכשיו. אלו משחקים חשובים כדי להריץ את הקבוצה".

מאמנה של מכבי תל אביב, אפי בירנבוים: "אני מסתכל על משחקי האימון מכמה אספקטים. מכל משחק אנחנו צריכים להרוויח. הייתה לרמת גן בעיית פציעות, אבל יקרה הרבה שמכבי תגיע עם 12 שחקנים והיריבה עם 6 וחצי וגם אז צריך לשמור על ריכוז. אני חושב שראינו דקות טובות מאוד של דאור פישר, בעיקר בהגנה, וגם של יניב גרין. ראינו הרכבים שהלכו יותר והרכבים שהלכו פחות, אבל בשביל זה יש משחקי אימון".


על רודני וויט ששוב לא שותף, אמר המאמן: "הוא מתאמן חזק מאוד. שחקן במכבי יודע שזו לא קבוצה רגילה, שחקנים שמשחקים בקבוצות אחרות משחקים 30 ומשהו דקות, צריכים להילחם במכבי. אבל גם גרין, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים כצמעט, עלה היום ונתן הגנה טובה למרות שגם הוא יודע שהוא צריך לשפר את קליעות העונשין שלו".

בירנבוים סירב להתייחס בצורה פרטנית למרכוס בראון ורק אמר: "ראינו קבוצות ששחקן אחד נוסף נתן להן דחיפה". על טרה סימונס, המועמד להחלפה: "שאלתי אותו לפני המשחק אם הוא עמד בכאלו לחצים ובפני כאלו שמועות בעבר, אבל אולי דווקא בגלל זה הוא שיחק היום יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully