וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר עירוני ר"ג: "הציפיות שלנו הן מקומות 4-1"

19.10.2008 / 15:57

עם תקציב נמוך של 4.5 מיליון שקל, עירוני רמת גן ורובי בלינקו פתחו את העונה במסיבת עיתונאים והצהירו: "כסף זה לא הכל, הכל יכול לקרות"

בשנה שעברה היא עשתה לא מעט צרות לכמה קבוצות בליגת העל, אבל בעירוני רמת גן לא מתכוונים להמשיך להיות הכבשה השחורה של הליגה, אלא קבוצת צמרת לגיטימית. הקבוצה קיימה היום (ראשון) בכפר המכביה את מסיבת העיתונאים לרגל פתיחת העונה, בהשתתפות כל השחקנים ואנשי הצוות המקצועי.

"השנה שעברה הייתה מוצלחת, ונקווה שהעונה תהיה לא פחות מוצלחת. הציפיות שלנו הן מקומות 1-6", אמר יו"ר הקבוצה בני ברנר, שהתייחס גם לסגל החדש לחלוטין: "החוק הרוסי עשה את שלו, ולצערי השחקנים הישראלים הקפיצו את המחירים. אנחנו כקבוצה לא אמידה, ואנחנו לא יכולים לעמוד בזה". תקציב הקבוצה עומד השנה על 4.5 מיליון שקלים.

מאמן הקבוצה רובי בלינקו הוסיף: "אנחנו נראה קבוצה עם קונוטציה הגנתית יותר משנה שעברה. נהיה קבוצה לוחמת, שמסתערת על כל כדור אבוד". על הדיבורים כאילו רמת גן מועמדת לפלייאוף התחתון הוסיף בלינקו: "אני שומע את הדיבורים האלה, אך כמו שאומרים, 'ככל שיעלו כך יגדל ויפרוץ'". בלינקו הוסיף כי רוב שחקני הסגל שהגיעו מהליגה הלאומית הם בעלי עבר בליגת העל.

הקפטן שמוליק ברנרף שהוא למעשה שחקן הסגל היחיד שממשיך מהעונה שעברה, אמר: "גם בעונה שעברה לא היו ציפיות ולא שיחקנו בגביע ווינר, אבל אחרי זה הצלחנו. בעונה שעברה אני ורובי דיברנו על מקומות 1-4 והציפיות זהות השנה. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף עליון, ועם המומנטום הנכון הכל יכול להיות". על העובדה כי הוא ממשיך עונה נוספת לעומת שאר השחקנים אמר ברנר: "אני איפה שאני רוצה להיות, אני מאחל לחברים מהעונה שעברה בהצלחה, ולחברים החדשים שלי יותר בהצלחה".

שני הזרים החדשים של הקבוצה, כרמלו לי ואנתוני מיילס, צפויים להיות הבכירים בסגל של בלינקו. "יש לנו קבוצה צעירה שעובדת קשה ולא מוותרת", אמר לי. "אני חושב שלהיות בטופ 6 זו מטרה ריאלית". מיילס הוסיף: "לא ידעתי כלום על רמת גן לפני שבאתי. שוחררתי מצרפת כי המאמן ואני לא הסתדרנו, הוא ציפה ממני להיות שחקן ספסל וזה לא התאים. הייתה לי הזדמנות להגיע לרמת גן וחתמתי. אני אתן הכל כדי שהקבוצה תצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully