וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי זכה במאסטרס במדריד

הסקוטי חבט 10 אייסים בדרך לניצחון 4:6, 6:7 על ז'יל סימון הצרפתי. ונוס וויליאמס הניפה בציריך אחרי 6:7, 2:6 על פלאביה פנטה

אחרי שניצח בחצי הגמר את רוג'ר פדרר ונקם בו על ההפסד בגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, זכה היום (ראשון) אנדי מארי הסקוטי בטורניר המאסטרס במדריד (על סך פרסים של 2,270,000 מיליון יורו) אחרי ניצחון 4:6, 6:7 על ז'יל סימון הצרפתי.

סימון, המדורג 16 בעולם, הדיח בחצי הגמר של רפאל נדאל, אבל לא הצליח לעמוד מול המשחק מלא הבטחון של מארי, שחבט 10 אייסים בדרך לתואר. הצרפתי עוד הציל שתי נקודות משחק במערכה השנייה, שהייתה צמודה, אבל בסופו של דבר נכנע למדורג 4 בעולם אחרי שעה ו-35 דקות.

ונוס זכתה בציריך

ונוס וויליאמס זכתה היום (ראשון) בטורניר ציריך (סך פרסים של 600 אלף דולר) וצירפה לארון הגביעים המשפחתי עוד תואר. וויליאמס גברה בגמר על פלאביה פנטה 6:7, 2:6 והשלימה זכייה בתואר שני בלבד העונה, אחרי זכייתה בווימבלדון לפני ארבעה חודשים ארוכים.

האמריקאית בת ה-28 הפסידה לפנטה בסיבוב הראשון בטורניר מוסקבה בשבוע שעבר, ונקמה באיטלקייה בעזרת שישה אייסים שעזרו לה לנצח בדוחק במערכה הראשונה בשובר שוויון, ולהשלים ניצחון קל יותר במערכה השניה.

כעת נמצאת וויליאמס בעמדת זינוק מצוינת לתפוס את אחד משני המקומות האחרונים בשמינייה שתעפיל לטורניר המאסטרס בדוחא בסיום העונה. וויליאמס, המדורגת כרגע במקום התשיעי, תחלוף על פניה של ורה זבונרבה המדורגת שמינית, כשגם לפולניה אגניישקה ראדוונסקה יש עוד סיכוי קטן לתפוס מקום בטורניר היוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully