וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל ביינום: "התפקיד שלי במכבי עזר לי להגיע לכאן"

וויל ביינום מתרגל למעמדו החדש כשחקן NBA בדטרויט ונזכר בימיו בתל אביב: "אחרי הפסד אי אפשר היה בכלל לצאת מהבית"

בעוד עשרה ימים תצא לדרך עונת ה-NBA החדשה, ואחד השמות החדשים בליגה הטובה בעולם יהיה וויל ביינום. הרכז הצעיר כבר בילה תקופה קצרה במדי גולדן סטייט לפני כשלוש שנים עם חוזה זמני, אך אחרי שנתיים של התחשלות במכבי תל אביב הוא זכה לקבל חוזה מובטח במדי דטרויט, שם ישמש כרכז שלישי אחרי צ'ונסי בילאפס ורודני סטאקי.

במחנה האימונים סחט ביינום הרבה מילים טובות ממאמנו מייקל קרי, שהכתיר אותו כיורש של לינזי האנטר. בראיון לתקשורת במישיגן התייחס לכך ביינום ואמר: "זו מחמאה גדולה לזכות להשוואה ללינדזי האנטר אחרי תקופה כל כך קצרה בקבוצה. אני פשוט מנסה לתת את כולי, ולהתמקד יותר על הצד ההגנתי".

ביינום נשאל במהלך הריאיון על תקופתו בתל אביב, וניסה להסביר את עוצמת הלחץ ביד אליהו לציבור האמריקאי: "כל משחק שם הוא כמו בפלייאוף, כמו משחק על האליפות. אם אתה מפסיד, כל העיר על הראש שלך. אתה אפילו לא יכול לצאת החוצה אחרי הפסד, אפילו לא לתחנת הדלק, כי כולם בישראל יודעים שהפסדת, ותמיד יש להם דברים להגיד לך על זה. הם יכולים לשאול אותך ישר דברים כמו 'מה קרה? למה הפסדתם? זו אשמתך שהפסדתם'. לא אכפת להם אם אתה באמצע ארוחת ערב עם המשפחה שלך, הם ימשיכו לבוא אלייך עם הטענות שלהם".

כשנשאל על הצבתו כרכז במדי מכבי, אחרי שהעביר את מרבית הקריירה שלו קודם לכן בעמדת הקלע, העדיף ביינום שלא לציין את חבלי הקליטה הארוכים שלו לעמדה החדשה במדים הצהובים, שעלו לאוהדי מכבי תל אביב בהרבה מאוד עצבים בשנתיים האחרונות: "התפקוד שלי כרכז במכבי עזר לי מאוד, גם בקריאת ההגנה ובכלל בהבנת המשחק. בדרך הזו למדתי איך למסור ומתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully