וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד למערכת יחסים מוצלחת: אלכוהול

בנסיון להשיב את הקהל האובד, החליטו בבולטון לזכות את כל אחד מאלף האוהדים הראשונים בכל משחק בית בכוס בירה צוננת

אל המפגש אמש (שבת) בין בולטון ובלקבורן הגיעו 24,778 צופים. הם לא ראו משחק גדול - 0:0 משעמם עם בלקבורן - אבל עצם העובדה שהאצטדיון כמעט היה מלא היא מעודדת בעצמה עבור המארחים. על מנת להחזיר את הקהל, שדי הפסיק להגיע ל"ריבוק סטדיום" העונה, החיו בבולטון מבצע ונוהל שהיה קיים בתחילת שנות התשעים: אלף האוהדים הראשונים שהגיעו למגרש קיבלו כוס בירה חינם, ופאי במחיר מוזל.

גארי מגסון, המנג'ר של המועדון, טוען שהמניע מאחורי היוזמה המרעננת הוא לא כלכלי: "אנחנו עושים את זה על מנת לקדם את היחסים בין הקהל והקבוצה". למרות שכולם יודעים שאין דרך טובה יותר לקדם יחסים מאלכוהול, הרי שקשה שלא לחשוד במניעים האמיתיים של בולטון. הקבוצה לא מרשימה עד כה בפרמיירליג, ועם 8 נקודות מ-8 משחקים ניצבת רק מעט מעל הקו האדום.

לכן, המבצע החדש מרגיש קצת כמו צעד של ייאוש. עבור לס פיילינג, שמנהל את אחד מאתרי האוהדים של הקבוצה, היוזמה אכן ראויה, אך באותו זמן היא צפויה להפסיק בקרוב, כי לא משתלמת כלכלית. "הכדורגל תחת סם אלרדייס היה מוצלח, אך גארי מגסון מנחיל שיטה מעט חד-מימדית", אמר פיילינג, שמאמין שאלכוהול בחינם לא יעזור לבדו: "כדי להחזיר את הקהל, הגיע הזמן לחזור ולשחק כדורגל אטרקטיבי". זו בהחלט דרך אחת. דרך אחרת יכולה להיות שיכור הקהל עד שהוא לא ישים לב לתוצאות האפס-אפס.

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully