וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: לירוי צעירי פרע את השטר

19.10.2008 / 12:35

שחקן בני יהודה הטמין בגרב דולר שנתנו לו האוהדים, ושער הניצחון שכבש נגד אשדוד מילא את משאלתם: "השתחרר אצלנו הרבה מאוד לחץ"

בני יהודה השיגה אמש (שבת) את ניצחונה הראשון העונה בליגת העל לאחר שגברה 0:1 על מ.ס. אשדוד, משער של הקשר לירוי צעירי. הבוקר מסתבר כי כמה מאוהדי הקבוצה ידעו עוד לפני המשחק על מי הם יכולים לסמוך כאשר הם נתנו לצעירי שטר של דולר, ביקשו ממנו לטמון אותו בגרב ואמרו לו "אתה חייב לפרוע את השטר הערב". האוהדים ביקשו וצעירי קיים את משאלתם.

"השתחרר אצלנו הרבה מאוד לחץ, אני אפילו לא יכול לתאר כמה ועד כמה רצינו את הנצחון הזה, כבר פחדנו ששוב נקבל את השער בדקות האחרונות ואני מאוד שמח ומודה לקהל על האווירה שהייתה פה. הכי חשוב שניצחנו ושנמשיך קדימה כי אנחנו קבוצה טובה שמציגה כדורגל טוב", אמר צעירי בסיום המשחק.

במועדון קיבלו בסיפוק רב את הניצחון, למרות היכולת הלא ממש מבריקה שהציגו השחקנים. את מרב השבחים קיבלו צמד הבלמים מילאן מרטינוביץ' ודין מורי שסגרו בצורה הרמטית את מרכז הרחבה, והקשרים קובי מויאל ולירוי צעירי שהציגו משחק הקרבה ונחישות במרכז המגרש. גם חזרתו של החלוץ אלירן עטר לאחר העדרות של כחצי שנה התקבלה בשמחה רבה, "אלירן שחקן חשוב לקבוצה ועוד יתרום המון לבני יהודה", אמרו גורמים במועדון.

"הניצחון הזה היה חשוב מאוד בכדי להעלות את המורל בקבוצה", אמר שוערה הניגרי של הקבוצה דלה איינוגבה, שהצליח לשמור על רשת נקייה אמש. "אחרי סדרת ההפסדים האחרונים שלנו היינו זקוקים למשחק הזה בכדי להרים את הראש ואנחנו מאוד שמחים עכשיו. היו הרבה שחקנים שנלחמו ורצו על המגרש, זה חשוב שנעבוד כקבוצה, עלינו למגרש כיחידה אחת והבאנו רוח קרב למגרש וזה חשוב, הניצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה וייתן הרבה בטחון לקבוצה לקראת ההמשך בדיוק כמו בעונה שעברה, ניצחון אחד הביא אחריו נצחונות נוספים ואני מקווה שזה מה שייקרה גם העונה", הוסיף השוער.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully