וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הכושר? שרוני יחכה איזה שנה, שנתיים

"בגיל 25 הוא יהיה עקבי יותר", אמר אלכס פרגוסון, מאמנו של החלוץ הכי חם באנגליה. בליברפול משבחים את קויט, בארסנל ממשיכים להיפצע

וויין רוני נמצא בכושר מדהים, ועל זה אין כל ויכוח. בנבחרת אנגליה הוא הבקיע ארבעה שערים בשני המשחקים האחרונים, ובמנצ'סטר יונייטד הוא מעולם לא היה נראה טוב וחד יותר. עבור מאמנו האגדי, אלכס פרגוסון, לחלוץ הנפלא יש עוד מקום להשתפר - והוא בכלל שנה או שנתיים משיאו. "אני חושב שזה עניין של בגרות", אמר פרגוסון, "כשימלאו לו 25 הוא יהיה עקבי יותר ליד השער. בדרך כלל, שחקנים צעירים מגיעים לשיא באמצע העשור השני לחייהם, ורוני יוכל להבקיע גם כשהוא לא ישחק טוב".

החלוץ עצמו, שהבקיע פעם אחת ובישל פעמיים בניצחון 0:4 על ווסט ברומיץ' אמש (שבת), ומחזיק במאזן של שמונה שערים בששת המשחקים האחרונים, דווקא נשמע בטוח יותר. "אני כנראה בכושר הטוב בחיי, הכל הולך לי כמו שצריך ואני מקווה שאמשיך ככה", אמר רוני.

"כל קבוצה היתה רוצה את קויט"

לאורך השנים, אחת הבעיות העיקריות של ליברפול, במיוחד בליגה המקומית, היתה היעדר אופי וווינריות. אחרי שביצעו קאמבק מופלא נגד מנצ'סטר סיטי לפני שבועיים, הצליחו להפוך גם אמש (שבת) שחקניו של רפא בניטס פיגור לניצחון. הפעם, הצליחו לחזור האדומים מפיגור 1:0 ו-2:1 בביתם נגד וויגאן, בדרך לניצחון 2:3 גדול. "אדבר עם הרופא שלי ואבדוק האם זה אפשרי להמשיך ככה", התלוצץ רפא בניטז בסיום המשחק.

מעבר לאופי, הרי שהיה זה המשחק של דירק קויט. החלוץ ההולנדי, שרואה איך כל שנה מביא המועדון חלוצים גדולים ויקרים, וממשיך לשמור על מקומו כאחד השחקנים היציבים של הקבוצה. אמש הבקיע קויט צמד, כולל אחד במספרת נפלאה. "הוא שחקן מהסוג שכל קבוצה היתה רוצה", אמר בניטז על כוכבו, "הוא הראה אופי מופלא ויכולת הבקעה מצוינת".

גם טורה יחמיץ את פנרבחצ'ה

גם ארסנל ביצעה קאמבק מרשים משלה, כשיצאה מפיגור 1:0 לאברטון באצטדיון האמירויות בדרך לניצחון 1:3. אלא שלמרות המהפך היפה, והיכולת המעודדת במחצית השניה, לארסן ונגר, מאמן התותחנים, יש לא מעט בעיות. מראש עלה המאמן הצרפתי בהרכב חסר, זכר לפציעות הרבות של הקבוצה, ואחרי המשחק אמש התווספו שמות נוספים לרשימת הפצועים של הקבוצה.

"קולו טורה סובב רצועה בכתף, ונצטרך להעריך את מצבו", אמר אחרי המשחק המאמן הצרפתי באשר לבלמו. טורה צפוי להחמיץ את משחק ליגת האלופות באמצע השבוע נגד פנרבחצ'ה, וללא וויליאם גאלאס, שנפצע במהלך משחקה של נבחרת צרפת, חוליית ההגנה של ארסנל נראית חדירה מאי פעם. בהעידרם של השניים צפוי לפתוח יוהאן דג'ורו הצעיר, בלם נבחרת שוויץ, במרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully