וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר אחרי הדרבי: "היינו צריכים לנצח 1:5"

גם אחרי הניצחון הדרמטי של ריאל בדרבי ברנד שוסטר בחר לתקוף את השופט. אגירה: "היה אכזרי לספוג בדקה הראשונה והאחרונה"

הדרבי הגדול של מדריד סיפק אתמול (שבת) דרמה גדולה ומשחק נפלא, שהסתיים כמעט כרגיל בניצחון של ריאל 1:2 על אתלטיקו בויסנטה קלדרון. הלבנים כבשו כבר בדקה הראשונה מרגלי רוד ואן ניסטלרוי, לפני שסדרת שריקות מוזרות של השופט גזלה להם שני שערים נוספים.

לאחר מכן הגיעה הרחקתו של לואיס פראה מאתלטיקו, שנתנה לריאל יתרון מספרי שהיה נדמה שיבטיח לה את הניצחון, אלא שאז הורחק ואן ניסטלרוי והמשחק התאזן. המקומיים הצליחו להשוות משער של המחליף סימאו סברוסה בדקה ה-90, אבל שש דקות בתוך תוספת הזמן נשרק פנדל לריאל, אותו ניצל גונזאלו היגוואין כדי לקבוע 1:2 לריאל.

ברנד שוטסר זעם כהרגלו על השיפוט בסיום: "הוכחנו פעמים רבות שאנחנו מסוגלים להכריע משחקים גם בדקה האחרונה, אבל הפעם היו לנו הרבה חששות כי במחצית השניה היה נדמה שהשופט הזה החליט לעזור לאתלטיקו להשיג לפחות תיקו. אלמלא הוא, היינו מנצחים 1:5. ההרחקה התמוהה של ואן ניסטלרוי הייתה באופן ברור ניסיון לאזן את ההרחקה של אתלטיקו, שהייתה מוצדקת. שלטנו במשחק והיינו בדרך לניצחון, אבל ההחלטה של השופט נתנה לאתלטיקו עוד הזדמנויות".

המאמן המפסיד, חאבייר אגירה, ניסה להסביר: "זה היה משחק תוסס ומסובך. במחצית השניה תקפנו, והיה אכזרי לספוג בדקה הראשונה ובדקה האחרונה. הפרס לעבודה הקשה שלנו הגיע עם השער של סימאו, אבל הכדורגל לא מפסיק להפתיע וחטפנו גול בדיוק כשכבר חשבנו שהוצאנו תיקו. אני לא חושב שתהיה לנו בעיה מנטלית בגלל זה בהמשך, ואנחנו מתרכזים במשחק מול ליברפול בליגת האלופות, שם אנחנו מצליחים עד עכשיו".

כובש שער הניצחון, גונזאלו היגוואין: "זו הרגשה מדהימה לנצח את היריבה העירונית שלנו באצטדיון שלהם. חשבנו שהניצחון חמק מאיתנו אחרי שהם הבקיעו, אבל המשכנו לתת את הכל וזכינו בניצחון שהגיע לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully