וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יילכו על בטוח

אינטר ורומא לא מצליחות עד עכשיו לתפוס מומנטום ודי מדשדשות. אלא שגם המפגש הנוכחי בין האלופה לסגניתה לא יסתיים עם ניצחון של אחת מהן

משחק מספר 53: רומא – אינטר 2.8, 2.9, 2.1

כבר במחזור השביעי באיטליה פוגשת האלופה את סגניתה, כשברור לכולם שיחסי הכוחות השתנו לגמרי והעונה הכל פתוח לגמרי. אלא שבינתיים שתי הקבוצות מעט מגמגמות וההתמודדות ביניהן כעת עשויה לתת דחיפה אדירה לזו שתנצח. אז הנה כמה נתונים שיעזרו לכם להחליט על מי להמר, שכן ההתמודדות הזו שקולה לגמרי וכל תוצאה כאן אפשרית.

אינטר של ז'וזה מוריניו ניצבת בינתיים במקום החמישי עם מאזן של ארבעה ניצחונות, תיקו אחד והפסד אחד כשיחס השערים שלה הוא תשעה שערי זכות לעומת חמישה שערי חובה. ואיך מגיע מוריניו להתמודדות? במחזור האחרון ניצחה קבוצתו 1:2 את סיינה בליגה, עוד קודם לכן היא איכזבה ב-1:1 בליגת האלופות נגד ורדר ברמן, הפסידה בדרבי למילאן 1:0, ניצחה 0:1 את לצ'ה ו-1:3 בחוץ את טורינו.

רומא לעומת זאת עם מאזן מעט עגום יותר של שני ניצחונות, תיקו אחד ושלושה הפסדים כשהיא נמצאת במקום ה-14 בליגה. רומא של לוצ'יאנו ספאלטי סיימה את המחזור האחרון לפני הפגרה עם הפסד 1:0 לסיינה, אך עוד קודם לכן היא ניצחה 1:3 בחוץ את בורדו בליגת האלופות וגברה 0:2 על אטאלנטה במה שנחשב כסוג של התאוששות. קודם לכן הקבוצה הפסידה לגנואה 3:1.

ומה היה במפגשים בשנה שעברה בין שתי הקבוצות? בסיבוב הראשון אינטר סחטה בבית 1:1 עם שער משווה של חביאר זאנטי שתי דקות לסיום אחרי שפרנצ'סקו טוטי כבש את היתרון בדקה ה-38. בסיבוב השני זה כבר נגמר אחרת לגמרי עם 1:4 ענק ברומא. זלטאן איברהימוביץ', הרנאן קרספו, ז'וליו קרוז ואיבן קורדובה השאירו את רומא ללא מילים אך עם שער מצמק של סימונה פרוטה.

ומה יהיה הפעם? להערכתינו רומא צריכה את ההתאוששות הזו יותר מאשר אינטר, שנמצאת בסך הכל במאזן טוב ועם הפנים קדימה. אלא שיהיה לה קשה מאוד לנצח וגם אינטר יודעת שהאליפות עוברת בדרך כלל דרך ניצחונות על הגדולות. אנו מעריכים שהיריבות הזו תסתיים בתיקו, שיניב לכם יחס של פי 2.9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully