וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבה של מזומנים

רגע לפני שנכנסים לחג האחרון של תשרי, הנה עוד הזדמנות לגרוף קצת כסף מהליגות האירופאיות ומהמפגש בין בית"ר ירושלים להפועל פ"ת

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 39.79 (10 ש"ח יניבו 398 ש"ח)

משחק מספר 16: קטאניה – פאלרמו. אחרי הניצחון על הגברת הזקנה, יובה תנסה לסיים עם שלוש נקודות נוספות נגד קטאניה בחוץ ועם ניצחון שלישי ברציפות. קטאניה, שנמצאת במקום השמיני בליגה, תנסה להפריע ותסחוט תיקו. ההימור: איקס (2.8)

משחק מספר 20: האל – ווסטהאם. האל היא מסוג העולות החדשות שפותחות את העונה בסערה ואמורות להירגע בהמשך. בינתיים האדרנלין שלה חם מאוד אבל דווקא ווסטהאם עשויה להיות זו שתעצור אותה ותמנע ממנה להתקדם בטבלה. ההימור: 2 (2.75)

משחק מספר 22: המבורג – שאלקה. המבורג יודעת שניצחון שלה יסדר לה את המקום הראשון בתום המחזור השמיני בגרמניה. אלא שהיא פוגשת יריבה שנחשבת לאחת הקבוצות הגדולות וככזו היא מנסה להתאושש מפתיחת העונה הצולעת. ההימור: 1 (1.95)

משחק מספר 41: אוקזר – ראן. שתי הקבוצות ניצחו העונה שלוש פעמים בשמונה משחקים ומקוות לשיפור שעשוי להגיע מצד אחת מהן דווקא במשחק הזה. ראן מגיעה בטוחה בעצמה אחרי 0:3 משכנע על האלופה ליון, אך הפעם היא תסתפק גם בתיקו. ההימור: איקס (2.65)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 14.2688 (10 ש"ח יניבו 143 ש"ח)

משחק מספר 47: אתלטיק בילבאו – ברצלונה. הקטלונים מחצו את אתלטיקו מדריד 1:6 במחזור האחרון אבל לא כל יום פורים. על אף העובדה שרואים סוף סוף את החבורה של פפ גווארדיולה מתגבשת, בילבאו לא תפתח רגליים ותיתן פייט. בכל מקרה זה ייגמר בניצחון מינימלי. ההימור: 2 (1.4)

משחק מספר 53: רומא – אינטר. אינטר של מוריניו עדיין לא מצליחה למצב את עצמה כקבוצה מאיימת וגם בליגת האלופות היא התגלתה בחוסר הצבע שלה כשסיימה ב-1:1 את משחקה מול ורדר ברמן. רומא לעומת זאת איכזבה במחזור הליגה האחרון עם הפסד לסיינה אבל היא חייבת לסיים את המשחק עם ניצחון שידחוף אותה קדימה. ההימור: 1 (2.8)

משחק מספר 56: בית"ר ירושלים – הפועל פתח תקווה. יש גבול לעד כמה בית"ר יכולה להידרדר. גם ראובן עטר יודע שהפסד שלו עשוי להכניס את הקבוצה מטדי לסחרור וכאבי ראש מיותרים, ואילו ניצחון ייתן דחיפה מוראלית, גם אם מדובר יהיה ב-0:1 קטן. הפועל פתח תקווה חושבת בינתיים רק על הדרבי וגם השחקנים של אלי מחפוד יודעים שאין להם מה למכור כל כך נגד האלופה בטדי. ההימור: 1 (1.3)

משחק מספר 64: אלמריה – סביליה. סביליה עדיין ללא הפסד העונה בשישה משחקים ובמחזור האחרון היא מחצה 0:4 את בילבאו המסכנה. גם בגביע אופ"א היא עושה חיל אך דווקא מי שעשויה לעשות לה חיים קשים היא אלמריה הקטנה. ההימור: איקס (2.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully