וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "הניצחון הזה הרבה יותר מ-3 נקודות עבורנו"

18.10.2008 / 21:56

מאמן בני יהודה מכיר בחשיבות הניצחון הראשון של קבוצתו העונה, 0:1 על אשדוד. יוסי מזרחי: "אין לי הסבר להבדלים בין משחקי הבית והחוץ"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

המון אנשים נשמו לרווחה בדקה ה-94 בבלומפילד הערב (שבת). ארבע דקות תוספת זמן הסתיימו להן, והביאו איתן את הניצחון הראשון העונה של בני יהודה. אחרי שהשיגו נקודה בודדת מחמישה משחקים, סוף סוף הצליחו הזהובים להביא הביתה ניצחון - 0:1 על מ.ס. אשדוד.

קל זה לא היה. היכולת של המארחים לא היתה מרשימה במיוחד, אך בניגוד למשחקים הקודמים, אז ידעה הקבוצה החמצות רבות, הערב היא הצליחה לנצל את אחד המצבים, וזה הספיק. ייתכן וזה בדיוק שלוש הנקודות שעשויות להוציא את בני יהודה סוף סוף לדרך חדשה וטובה יותר.

מנגד, אין הרבה מה להגיד לגבי מ.ס. אשדוד. זהו היה הפסדה הרביעי העונה מתוך ארבעה משחקי בחוץ, וברור לגמרי כי ביכולת הזאת אין לה הרבה סיכוי לממש את השאיפות של תחילת העונה - להתברג באמצע הטבלה. לקבוצה מחכה בית"ר ירושלים במחזור הבא, וליוסי מזרחי ושחקניו לא יהיה פשוט להתאושש.

לוזון מריח דרך חדשה

לאחר המשחק היה נשמע גיא לוזון, מאמן המנצחים, מרוצה אך ריאלי. "מצידי שהחלוצים לא יבקיעו עד סוף השנה, העיקר שנבקיע. שינינו קצת עמידה היום, לירוי צעירי שיחק יותר בצד ואני שמח שזה השתלם לנו", אמר המאמן. "התייחסנו למשחק הזה כאל יותר ממשחק על החיים. צריך להגיד שזה המשחק הכי פחות טוב שלנו העונה, ודווקא בו ניצחנו. היה לי ברור שאחרי רצף ההפסדים וכל הטראומות מהחודש האחרון נוכל להביא ניצחון רק דרך לחימה והקרבה, ושכל שחקן יתן מעל 100% וזה מה שקרה", הוסיף לוזון.

המאמן התפנה לאחר מכן להביט אל עבר העתיד, ואמר: "השתחרר המון לחץ, במיוחד אחרי המשחקים האחרונים. הניצחון הזה הרבה יותר מ-3 נקודות עבורנו, וזה יחזיר את הכח לקבוצה. יכולנו לכבוש יותר משער אחד, אבל אנחנו שמחים בחלקנו, מרוצים ומאושרים, ועם הפנים קדימה." לגבי סדרת המשחקים הקרובה מול קבוצות הצמרת, הוסיף מאמן הזהובים: "שיחקנו כבר מול הגדולות השנה, ולא נפלנו מהן. שמות וקבוצות לא מרגשות אותנו, ואנחנו תלויים רק בעצמנו. ניבחן בהתמדה ובנחישות לאורך המחזורים הבאים".

לירוי צעירי, כוכב המשחק: "השתחרר הרבה מאוד לחץ, אני לא יכול לתאר כמה, וכמה רצינו את הניצחון הזה כבר. בסוף פחדנו שוב לחטוף שער, ואני מאוד שמח ומודה לקהל על האווירה שהיתה פה. היה עלינו המון לחץ, במיוחד בדקות האחרונות, אבל הכי חשוב שניצחנו ושנמשיך קדימה כי אנחנו קבוצה טובה שמציגה כדורגל טוב".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

מזרחי: "בחצי השני שיחקנו בטפשות"

מנגד, נשמע יוסי מזרחי, מאמן המפסידים, מעט אובד עצות: "אין לי שום הסבר להבדלים ביכולות שלנו בין משחקי החוץ והבית, זה עניין פסיכולוגי. למרות שבחצי הראשון שיחקנו בסדר והנענו את הכדור, לא הגענו למספיק מצבים, אבל השליטה היתה שלנו ואז קיבלנו שער דקה לפני סיום המחצית והמומנטום השתנה. בחצי השני שיחקנו בטפשות, בלי מחשבה, בלי רוגע, וכשמשחקים ככה נראים ככה", אמר מאמן אשדוד. "אין לי מושג לאן נעלמה אשדוד ששיחקה נגד הפועל תל אביב, לא שיחקנו עם מספיק ריכוז בהתקפה ולא ייצרנו מספיק מצבים".

בשבוע הבא תפגוש אשדוד בית"ר ירושלים, ויוסי מזרחי משתדל להישמע אופטימי: "כל משחק הוא משחק בפני עצמו, אבל אנחנו צריכים להשקיע הרבה יותר. אנחנו לא אגרסיביים, וכל קבוצה שמשחקת איתה קצת חזק לוקחת את השליטה ואת שלוש הנקודות. יכול להיות שבמשחקים כאלה צריך לשחק עם שחקנים מסוג אחר". לבסוף, התייחס מזרחי לחלוץ הבולגרי מקרייב, ששוב לא הצליח למצוא את הרשת. "אמרתי כבר, ואחזור שנית: מקרייב החלוץ מספר אחת בארץ. כשהוא יתן את הראשון הוא לא יעצור".

דוד רביבו: "אני חושב ששתי הקבוצות לא שיחקו הכי טוב היום, בני יהודה לא היתה עדיפה עלינו. שוב אנחנו סופגים שערים טפשיים, אבל אין מה לבכות על חלב שנשפך. אנחנו מסתכלים קדימה על המשחק עם בית"ר ירושלים. במקום להיות קבוצת צמרת עם נצחון, אנחנו ממשיכים במאבקים של אמצע טבלה. אני מקווה שנציג יכולת טובה יותר בהמשך. נהיה חייבים ליזום יותר מבחינה התקפית ולבוא לקבל את הכדור גם במשחקי החוץ, כמו שאנחנו עושים בבית. אני מקווה שהשחקנים כולל אני נעשה שינוי במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully