וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד עדיין יש רק קבוצה אחת

ריאל הובילה משער של ואן ניסטלרוי (1) מול אתלטיקו. סברוסה איזן (90), אך היגואין כבש (96), ובסיום 1:2 לאלופה. אספניול-ויאריאל 0:0

שבועיים אחרי התבוסה המחפירה בקאמפ נואו, 6:1 לברצלונה, ניסתה אתלטיקו מדריד להחזיר לעצמה ולאוהדיה את הגאווה והכבוד עם ניצחון יוקרתי בדרבי החם של עיר הבירה. הקולוצ'נרוס אירחו את האלופה ריאל מדריד בוויסנטה קלדרון במחזור השביעי של ה'לה ליגה'.

בתחילת העונה שעברה אירחה ריאל מדריד את אתלטיקו בדרבי הגדול של עיר הבירה במחזור הראשון. קון כבש עבור אתלטי בדקה הראשונה, אבל הלבנים הצליחו לעשות את המהפך בסנטיאגו ברנבאו וניצחו 1:2. הערב ריאל הייתה זו שכבשה בדקה הראשונה של המשחק. אלא שבניגוד לעונה שעברה הרוחיבלנקוס הצליחו רק להשוות. אבל רק עד הדקה ה-96 (!) אז הגיע פנדל הניצחון של היגואין, שקבע 1:2 ע-נ-ק לריאל.

המשחק נפתח, כאמור, עם השער של רוד ואן ניסטלרוי. ההולנדי, במשחקו ה-100 בקבוצה, השתלט על הכדור ובעט בסיבוב מכ-20 מטרים מצוין לפינה הקרובה של לאו פרנקו. אחרי חצי שעה של משחק לואיס פראה מאתלטי הורחק לאחר ששלח מכה לפרצופו של ווסלי סניידר. אלא שוואן ניסטלרוי לא שמר על היתרון המספרי של ריאל בשדה, כשתשע דקות לאחר מכן גם הוא ראה את האדום. החלוץ ההולנדי הכשיל את מניש והורחק.

אתלטי ניסתה להשוות בשארית כוחותיה, אבל כשלה פעם אחר פעם. בדקה ה-90 הגיע הרגע הגדול של הביתיים. סימאו סברוסה סובב כדור חופשי ענק מכ-20 מטרים מעל לחומה ולפינה, היכן שאיקר קסיאס לא יכול היה להגיע, 1:1 דרמטי. השופט הוסיף שש דקות, ואתלטי ניסתה לעשות את המהפך. אלא שבדקת הסיום רויסטון דרנטה הוכשל ברחבה על ידי הולנדי אחר, ג'ון הייטינחה. גונזלו היגואין שלח לפינה הימנית של פרנקו, שהדף, אבל הכדור פירפר ברשת. 1:2 בסיומו של המשחק הגדול. זה תשע שנים שאתלטי לא מצליחה לנצח את ריאל.

ריאל תצטרך לעבוד קשה מאוד העונה כדי לזכות בתואר אליפות שלישי רצוף. מעבר לעובדה שקשה הרבה יותר לשמור על התואר מאשר לזכות בו, הלבנים נפגשים כל מחזור עם הקבוצה מולה התעמתה ברצלונה מחזור קודם לכן היריבות מגיעות מוכנות יותר, דרוכות יותר ועם מוטביציה גדולה יותר. בינתיים ריאל מצליחה לעמוד במעמסה, ואף בכבוד. השאלה האם היא תמשיך לעשות זאת לאורך זמן. אתלטי, שפתחה את העונה בקול תרועה רמה, ספגה הפסד שלישי רצוף.

אספניול - ויאריאל 0:0

לאחר הדרמה הענקית בוויסנטה קלדרון אירחה אספניול במונז'ואיק את ויאריאל. הקבוצה של טינטין מרקס פתחה את העונה עם שני ניצחונות רצופים, אך מאז לא הצליחה להשיג שלוש נקודות. הצוללת הצהובה רצתה לעלות לפסגת הליגה ולפתוח פער של שלוש נקודות על המוליכה ולנסיה והאלופה ריאל מדריד.

הקבוצה מוולנסיה הגיעה לקטאלוניה עם ביטחון רב אחרי חמישה ניצחונות רצופים, אבל מול הקטאלונים זה כבר היה קשה הרבה יותר. בדקה ה-72 יכלה אספניול לעלות ליתרון, אבל ראול טאמודו החטיא פנדל. בסיום התחלקו הקבוצות בנקודות. ויאריאל עלתה למקום הראשון כשהיא עם 17 נקודות, לפני משחקה של ולנסיה ביום ראשון. אספניול השיגה נקודה תשיעית בליגה, אבל היא כבר לא זוכרת טעמו של ניצחון מהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully