וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה את יובנטוס 1:2

האמסיק ולאבצי כבשו לתכולים בניצחון על ה'גברת הזקנה', שהעלה אותם זמנית למקום הראשון. פיורנטינה וג'ילארדינו הביסו 0:3 את רג'ינה

נאפולי כבשה הערב (שבת) את המקום הראשון בליגה האיטלקית, לפחות זמנית, אחרי שניצחה בביתה את יובנטוס 1:2. זה היה ניצחונם הרביעי בשבעה משחקים של הנאפוליטנים, שמאותתים על כוונתיהם לחזור לימי הזוהר.

השליטה במשחק הייתה של המארחים, שאיימו על השער של יובה כבר מהפתיחה, אבל למרות כמה מצבים טובים של מארק האמסיק, המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. הגברת הזקנה הענישה אותה על חוסר ניצול ההזמנויות בדקה ה-61, כשפולסן פרץ מצד שמאל ושלח מסירת רוחב לאמאורי, שהמשיך עם רגל ימין מהאוויר פנימה. השוויון הגיע כעבור שלוש דקות, והכובש המאושר היה כמובן האמסיק הסלובקי, שנהנה מבישול של לאבצי ושלח נגיחה עם הראש הכל כך מסוכן שלו לצדו הרחוק של מאנינגר. נאפולי חזרה לחיים בגדול ועשר דקות לסיום, הגיע תורו של לאבצי. הארגנטינאי בעל האזרחות האיטלקית, שנהנה השבוע מפיצה שנקראה על שמו בנאפולי, הגיע למצב של אחד על אחד מול מאנינגר - הפיל את השוער של יובה ושלח את הכדור לרשת, כדי לקבוע ניצחון 1:2. נאפולי עלתה כאמור למקום הראשון עם 14 נקודות, יובה נותרה במקום ה-11 - עם אופציה לרדת נמוך יותר בסיום המחזור.

המחזור השביעי בליגה האיטלקית יצא לדרך עוד קודם בפירנצה, כשגם פיורנטינה חגגה את ניצחונה הרביעי העונה אחרי 0:3 על רג'ינה. הניצחון הזה העלה את פיורנטינה זמנית למקום השני בטבלה. אלברטו ג'ילארדינו, שעלה מהספסל, כבש שני שערים במשחק ועלה למאזן של שישה שערים בליגה העונה. חוץ מזה, ג'ילארדינו כבש בינתיים פעמיים בליגת האלופות, ופעם נוספת עבור נבחרת איטליה.

פיורנטינה עלתה ליתרון מספרי משמעותי בדקה ה-40, אחרי ששוער רג'ינה אנדראה קמפניולו הורחק בעקבות עבירה על מריו סנטנה ברחבה. שחקן שדה נוסף יצא לטובת השוער המחליף, שראה את ג'יאמפאולו פאציני כובש מהנקודה הלבנה בדקה ה-40. פאציני למעשה פתח בהרכב על חשבונו של ג'ילארדינו, שזכה למנוחה כדי להתכונן למשחק ליגת האלופות מול באיירן מינכן ביום שלישי. ג'ילארדינו עצמו נכנס לשחק בדקה ה-72, וכבש את שני השערים הבאים של פיורנטינה בדקות 75 ו-81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully