וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערים לברדה וגולן בבלגיה

חלוצי הנבחרת התאוששו מהאכזבה במדים הלאומיים. חלוץ גנק כבש ב-2:4 של קבוצתו מול דנדר, חברו הפתח תקוואי ב-0:2 של לוקרן

ראסינג גנק ממשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה והערב (שבת) ניצחה בחוץ את קבוצת התחתית של דנדר בתוצאה 2:4. חלוץ נבחרת ישראל, אליניב ברדה, שיחק 90 דקות בהרכבה של גנק וקבע 1:1 בדקה ה-29.

דויד דסטרום העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-11, אך אז הגיע שערו השלישי של ברדה העונה וגנק חזרה למשחק. סולימן סמחיץ' (53) החזיר את היתרון לדנדר, אלא שאז הגיעו שערים של דניאל טושר (60), דניאל פודיל (71) ובאלאש טות (90) שהעניקו לגנק את ניצחון הליגה החמישי שלה העונה.

עומר גולן התקנא בחברו לחוד הנבחרת וכבש גם הוא בניצחון לוקרן 0:2 על קורטוייק. מוסא מעזו העלה את לוקרן ליתרון בדקה ה-35 ועומר גולן הוסיף את השני בדקה ה-88. לגולן זהו שער שני העונה בליגה הבלגית. אבי סטרול לא נטל חלק במשחק שהעלה את לוקרן למקום השביעי.

מוליכת הטבלה סטנדרד ליאז', עם סלים טועמה בהרכב (80 דקות), ניצחה בצורה דרמטית 1:2 את מונס ברגן. מילאן יובאנוביץ' (10) העלה את האלופה ליתרון, אבל האורחים הפתיעו עם שיוויון מרגלי מוסטפה ז'ארז'ו בדקה ה-83. אקסל ויטסל, שחקן נבחרת בלגיה שנכנס בדקה ה-80 במקום טועמה, כבש בפנדל בתוספת הזמן והגדיל את הפער בצמרת ל-3 נקודות.

במשחקים נוספים:

מוסקרון - רוסלר 0:2
בירסחוט - שרלרואה 2:1
מכלן - ווסטרלו 3:1
טובקה - גנט 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully