וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מציגה: פרומו לעונה הקרובה

18.10.2008 / 18:23

הקבוצה של ג'ף רוזן הפיקה פרומו, במסגרת ההכנות לקראת העונה הקרובה. עוד הופק סרטון דוקומנטרי על מסע העלייה מהליגה הלאומית

מכבי חיפה, העולה החדשה לליגת העל, ממשיכה להכות גלים לא רק ברחבי ישראל אלא גם בארצות הברית. הבעלים של הקבוצה ג'ף רוזן, משקיע רבות בשיווק הקבוצה גם לקהילה היהודית בארצות הברית, ולאחרונה אף קנה את זכויות השידור של ליגת העל בארצות הברית. אמש גם השיקה חיפה דרך האתר בחברתו של רוזן "טריאנגלס" את הפרומו לקראת העונה הקרובה. בתחילת הפרומו מוצגים כל שחקני הקבוצה ומהיכן הם באים כשהמאמן אבי אשכנזי פותח בדברים, "תהיה עונה מצוינת". עוד השיקה הקבוצה גם סרטון דוקומנטרי על העונה שעברה, העונה שבה חזרה הקבוצה לליגת העל.

בחיפה יקיימו מחר (ראשון) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת העונה, בנוכחות ראש עיריית חיפה, יונה יהב. הקבוצה תקיים מיד לאחר מסיבת העיתונאים משחק אימון שני ברציפות מול אליצור קרית אתא (20:30, נשר), כשבראשון מביניהם שנערך ביום חמישי גברו שחקניו של אבי אשכנזי 70:75 על שחקניו של מאיר קמינסקי. בחיפה מעודדים מהתאוששות שמגלים דבון ג'פרסון, שנפצע לאחרונה, וברוקס סאיילס שהגיע מעט חולה בתחילת העונה. הפורוורד קובי אייזיק יעדר בתקופה הקרובה בשל העובדה שחלה במחלת הנשיקה.

בחיפה לוקחים ברצינות את משחק הגביע ביום רביעי מול הפועל בארי, שיערך בקיבוץ בדרום הארץ. מערך הסקאוטינג של הקבוצה השיג מספר קלטות של בארי, שפתחה את העונה בליגה הלאומית עם הפסד. לקראת המשחק תצא חיפה לבית מלון באשקלון, מעשה שמעיד על רצינות לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully