וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: הגדולות שומרות על הצמרת

פנאתינייקוס דרסה 66:92 את קולוסוס, בעוד אולימפיאקוס הסתדרה עם אריס בדרך ל-57:74 קליל. צסק"א מחצה את אוראל גרייט 72:100

המחזור השני בליגה היוונית נפתח הערב (שבת), כששתי האימפריות מצליחות לנצח בלי הרבה בעיות את יריבותיהן, ולשמור על מאזן של שני נצחונות משני משחקים. אולימפיאקוס, שהביסה במחזור הראשון את אגלאו, פגשה את אריס סלוניקי, ובסיום משחק הגנתי ואיטי ניצחה 57:74.

הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 8:10 לאדומים מפיראוס, שהצליחו לפתוח פער דו-ספרתי רק לקראת סיום המחצית הראשונה. בחצי השני הצליחה אולימפיאקוס לשמור על היתרון, ואף להגדיל אותו עד הסיום. ג'וש צ'ילדרס הוביל את החבורה של ינאקיס עם 19 נקודות (8 מ-9 ל-2), בעוד גיורגוס פירנצזיס המשיך את היכולת הטובה כשהוסיף 13 משלו. ניקולה וויצ'יץ' סיים עם 7 נקודות ב-26 דקות, כאשר יותם הלפרין הוסיף 7 משלו ב-19 דקות.

פנאתינייקוס, מצידה, פגשה את קולוסוס הקטנה, והדגישה את הבדלי הרמות העצומים בין הקבוצות הגדולות והקטנות של יוון. הירוקים פתחו בטירוף, כבר אחרי 10 דקות הובילו 11:27, כשהפער רק צומח וצומח. קולוסוס עלתה לחצי השני בפיגור 24 הפרש, ועד הסיום ניסתה למזער נזקים. זה לא ממש עבד. 66:92 משכנע לפנאתינייקוס, שקיבלה 15 נקודות מפרפרוגלו, דיאמנטידיס ויאסיקביצ'יוס. פקוביץ' עם 12 וצרצאריס עם 10 השלימו שישה שחקנים אתונאים בדאבל פיגרס.

צסק"א היתה גדולה על אוראל גרייט

בליגה הרוסית, נתנה צסק"א מוסקבה הצגה גדולה, והוכיחה כי היא מוכנה ליורוליג, ועוד איך. שחקניו של אטורה מסינה קרקסו את אוראל גרייט 72:100, תוך הצגת כדורסל התקפי יוצא דופן. אחרי מחצית צמודה יחסית, פתחה צסק"א מבערים וניצחה את המחצית השניה 31:52, תוך שהיא קולעת 63 אחוז ל-2 ו-53 מעבר לקשת.

ארזם לורבק הנפלא הוביל את אלופת אירופה עם 19 נקודות, בעוד רמונאס שישקאוסקס הוסיף 15 משלו, וג'יי אר הולדן תרם 13. "אני מלא הערכה לקבוצה שלי ולריכוז שהיא הציגה במהלך המשחק", אמר בסיום אטורה מסינה, והוסיף כי מתיאס סמודיש, שלא שיחק עקב פציעה, לא ישותף גם בפתיחת היורוליג ביום רביעי, במשחקם של הרוסים נגד ארמני מילאנו.

* בספרד, אוניקאחה מלאגה, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, ניצחה את בילבאו 61:72. את מלאגה הובילו צמד הקרלוסים, קבאס את חימהז, עם 17 נקודות. מרקו באניץ' קלע 11 נקודות לבילבאו. אחרי הניצחון עלתה מלאגה למקום השני בליגה.

* בליגה האדריאטית נערך הערב המחזור השני, בסיומו הצליחה לנצח ציבונה זאגרב, יריבת מכבי תל אביב ביום חמישי, 73:84 את בודצ'נוסט. הקרואטים נהנו מ-50 אחוז מעבר לקשת, ומרבע שני אדיר בו ניצחו 12:27. רוברט טרוהה הוביל את ציבונה עם 20 נקודות, כשניקולה פרקאצ'ין המצוין הוסיף 19 ודאבר קוש 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully