וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מתאוששת, הופנהיים שועטת

אחרי חודש ללא ניצחון, האלופה חזרה עם 0:1 מקרלסרוהה. הופנהיים דרסה 2:5 את האנובר. תיקו 3:3 דרמטי בין ורדר ברמן לדורטמונד

המחזור השמיני בגרמניה שוחק הערב (שבת) ופגרת הנבחרת כנראה עזרה במעט ליכולתה של האלופה באיירן מינכן. שחקניו של יורגן קלינסמן יצאו למשחק חוץ בקרלסרוהה, סיימו ב-0:1 משער של מירוסלב קלוזה בדקה ה-87 ורשמו ניצחון ראשון מזה שלושה מחזורים.

הופנהיים ממשיכה להיות הלהיט של הבונדסליגה. קבוצתו הצנועה של המאמן רלף רנגניק השיגה ניצחון אדיר, 2:5 בהאנובר, ונצמדה להמבורג בראשות הטבלה. ורדר ברמן ובורוסיה דורטמונד נפרדו בתיקו 3:3 מרתק ודרמטי. המחזור יושלם ביום ראשון כשהמבורג תארח בביתה את שאלקה 04 (17:00).

קרלסרוהה - באיירן מינכן 1:0

האורחים מבוואריה שלטו לחלוטין במחצית הראשונה, אך מיעטו להגיע להזדמנויות קורצות ליד השער של מרכוס מילר. בדקה ה-55 הגיעה קרלסרוהה להזדמנות מצוינת כשאלכסנדר אישבילי נותר לא מכוסה בצד שמאל של ההתקפה, אך הבעיטה שלו מתוך הרחבה נדפה על ידי מיכאל רנסינג. מינכן שלט גם במחצית השנייה ובאה על שכרה בדקה ה-87. מאסימו אודו האיטלקי מסר כדור רוחב, מירוסלב קלוזה בעט בצורה חדה מחמישה מטרים, ובאיירן עלתה ל-0:1 ששחרר הרבה לחץ בקבוצה.

האנובר 96 - הופנהיים 5:2

המארחים שלטו בכדור במחצית הראשונה, אבל הופנהיים הצנועה היתה מסוכנת יותר. 10 בעיטות היא בעטה לעבר שער האנובר, ארבע מהן למסגרת. היחיד שהצליח להרשית עבור האורחים היה ודאד איביסביץ', שקבע 0:1 בדקה ה-34. האנובר פתחה היטב את המחצית השנייה והשוותה ל-1:1 כשכריסטיאן שוץ כבש בדקה ה-48. בדקה ה-63 הושג מהפך משער של ג'ירי שטיינר, שקבע 1:2 להאנובר. הופנהיים התאוששה במהירות, השוותה ל-2:2 משער של צ'ינדו אובאסי בדקה ה-70 והחזירה לעצמה את היתרון שתי דקות אחר כך בעזרת סיעד סליחוביץ' שקבע 2:3. בשלב הזה האנובר נשברה, דמבה בה כבש את שערו החמישי העונה, קבע 2:4 בדקה ה-80, ו-3 דקות אחר כך ודאד איביסביץ' השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק, 2:5. היה זה שערו התשיעי העונה של ודאד איביסביץ', ולהזכירכם אנו רק במחזור השמיני.

ורדר ברמן - בורוסיה דורטמונד 3:3

קבוצתו של תומס שאף תקפה בחמת זעם את שערם של האורחים, אבל למרות שליטה בשדה ולחץ בלתי פוסק על שערו של רומן וויידנפלר, היו אלה שחקני דורטמונד שחגגו ראשונים. אלכסנדר פריי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-59, וקבע 0:1. תשע דקות אחר כך פרנק באומן השווה ל-1:1. אוהדי ברמן בקושי הצליחו לעכל את השוויון וראו את מטס האמלס מחזיר את היתרון לאורחים וקובע 1:2. ברמן לא אמרה נואש ואוהדיה לא ידעו נפשם מרוב אושר כשקלאודיו פיזארו כבש צמד בדקות 88 ו-91 וחולל מהפך. גמור? ממש לא. מוחמד זידאן קבע שוויון 3:3 כעבור דקה, וחתם את אחד המשחקים הדרמטיים שנראו העונה.

פרנקפורט - באייר לברקוזן 2:0

האורחים מלברקוזן נהנו מפתיחה מוצלחת, ועלו ל-0:1 לאחר שפטריק הלמס דייק מהנקודה הלבנה בדקה השמינית. במחצית השנייה הצ'יליאני ארתורו וידאל הכפיל את יתרון האורחים, שעלו ל-0:2. אחרי ההפסד להרטה ברלין במחזור הקודם, לברקוזן שבה למסלול הניצחונות. פרנקפורט החלשה נועלת את הטבלה שבוע נוסף, ועדיין מחפשת את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה.

משחקים נוספים:

הרטה ברלין - שטוטגרט 1:2
לברלין: מקסימיליאן ניקו (30), גויקו קסר (87). לשטוטגרט: ג'רונימו (50)

וולפסבורג - ארמיניה בילפלד 1:4
לוולפסבורג: זביידאן מיסימוביץ' (5, 34), אלכסנדר מדלונג (54), ליבאנו באטיסטה גראפית (63). לבילפלד: אלכס לאס (60)

פ.צ קלן - אנרג'י קוטבוס 0:1
מיליבויה נובאקוביץ' (40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully