וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך הדייט של נדאל ופדרר

הטניסאים מספר 1 ו-2 בעולם הודחו בחצי הגמר במדריד. נדאל הפסיד לסימון הצרפתי ופדרר למארי. ונוס וויליאמס ופנטה בגמר ציריך

טורניר הטניס הטוב ביותר השנה מאז הגרנד-סלאם האחרון סיפק הערב (שבת) שתי הפתעות גדולות. מאחר וכל 16 המדורגים הבכירים בעולם השתתפו במאסטרס במדריד (על סך פרסים של 2.27 מיליון יורו), הצפי היה לקרב בין רפאל נדאל ורוג'ר פדרר על התואר. בפועל, המדורגים 1 ו-2 בעולם הודחו בחצי הגמר והאלוף החדש במדריד יהיה אחד מבין השניים - אנדי מארי הבריטי או ז'יל סימון הצרפתי.

אחרי שהפסיד בשנה שעברה לדויד נלבדיאן בגמר טורניר מדריד, רוג'ר פדרר היה נחוש לזכות בתואר. השוויצרי פגש את אנדי מארי בחצי הגמר, וגילה שיש נחושים ממנו. מארי סבל מלא מעט טעויות בלתי מחויבות אבל בעזרת טניס אדיר הצליח לנצח את פדרר 6:3, 3:6, 5:7.

פדרר ומארי שמרו על ההגשה בתחילת המערכה הראשונה, עד שבמשחקון השישי השווייצרי שלח כדורים מדויקים וחכמים שהעניקו לו שבירה. מארי איבד מעט את הריכוז ולא הצליח לשבור חזרה. פדרר ניצח במערכה הראשונה 3:6.

מארי עלה נחוש למערכה השנייה, ובמשחקון שלישי שלח סרב במהירות 215 קמ"ש לפדרר. העוצמה של מארי הניבה תוצאות במשחקון הבא, אז השיג שבירה בזכות משחקו האגרסיבי, והמשיך ל-1:4. מארי המשיך להגיש בעוצמה ואף הפליא במשחקון השמיני עם כף יד אדירה שהותירה את פדרר המום. מארי ניצח 3:6 במערכה השנייה.

השניים שיחקו טניס נהדר במערכה השלישית ושמרו על ההגשה, עד שמארי שבר בתזמון מושלם ועלה ל-5:6. פדרר לא הצליח לשבור מיד בחזרה, שלח את הכדור לרשת וגרם למארי להניף ידיים בשמחה אחרי ניצחון 5:7 במערכה.

רפאל נדאל פתח טוב את המשחק מול ז'יל סימון הצרפתי (16 בעולם) וניצח 3:6 במערכה הראשונה. במצב של 4:5 לזכותו בשניה, השור הספרדי נשבר וסימון דהר ל-5:7 ושיוויון במערכות. במערכה השלישית והמכרעת, נדאל שבר כדי לעלות ל-2:4, אבל נשבר בחזרה כשהניצחון שלו כבר נראה באופק, וסימון חזר ל-4:4. במצב הזה, שני השחקנים הגיעו לשובר שיוויון במערכה המכרעת. נדאל פתח עם מיני ברייק ועלה ליתרון 1:3, אבל סימון נהנה מאחוזים רעים בהגשה הראשונה של הספרדי, כדי לבצע מהפך. סימון כבר עלה ל-5:6, אבל נדאל הציל את נרודת המשחק הראשונה. במצב של 6:7 לטובתו, סימון שלח כדור קשה לנדאל שהצליח להחזיר. בשלב הראשון זה נראה כמו נקודה לספרדי, אלא שהצרפתי ביקש צ'לנג, שהוכיח שהכדור היה בחוץ, ושלח את הצרפתי לחגוג. סימון ניצח 6:3, 5:7, 6:7 וביום ראשון הוא ינסה לזכות בתואר הרביעי שלו העונה, אחרי קזבלנקה, אינדיאנפוליס ובוקרשט. סימון ומארי נפגשו בעבר פעמיים בסבב המקצועני, והמאזן בינהם הוא 1:1.

ונוס וויליאמס (9 בעולם) תנסה לנקום בפלאביה פנטה האיטלקיה, שניצחה אותה לאחרונה בטורניר מוסקבה, כשתתמודד מולה בגמר טורניר ציריך בשוויץ (על סך פרסים של 600 אלף דולר). וויליאמס גברה בחצי הגמר על אנה איבנוביץ' הסרבית (4 בעולם) 6:4, 3:6, 4:6. איבנוביץ', שלא נראית טוב בזמן האחרון, קיוותה להגיע לגמר ראשון בסבב מאז זכייתה ברולאן גארוס. במצב של 5:3 לרעתה במערכה השלישית היא אפילו הצליחה להציל שתי נקודות של וויליאמס, אבל זה לא הספיק. פנטה המשיכה בכושרה הנפלא, והעפילה לגמר אחרי ניצחון 3:6, 6:7 על הספרדיה אנבל מדינה גאריגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully