וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה את מ.ס. אשדוד 0:1

בני יהודה סוף סוף השיגה ניצחון ראשון העונה, אחרי שלירוי צעירי מצא את הרשת בדקה ה-44. אשדוד עם הפסד חוץ רביעי מארבעה משחקים

עם נקודה אחת מ-15 אפשריות אירחה הערב (שבת) בני יהודה את מ.ס. אשדוד באצטדיון בלומפילד, במסגרת המחזור השישי של ליגת העל. הזהובים אמנם משחקים כדורגל אטרקטיבי העונה, אך סובלים מהחמצות מסמרות שיער של חלוציהם. עד הערב, הקבוצה הבקיעה רק שלושה שערים בחמישה משחקים, ספגה שערים בדקות הסיום והידרדרה למקום האחרון בטבלה. בשכונת התקווה ידעו שאסור לקבוצה לעזוב את בלומפילד ללא שלוש הנקודות, והערב, לשם שינוי, זה גם קרה.

למרות שלא מדובר היה במשחק גדול, הצליחו לנצח הזהובים 0:1 את האשדודים, הודות לשער נגיחה של לירוי צעירי בדקה ה-44. ספק אם היכולת הזו תספיק לשתי הקבוצות אם ברצונן לברוח מהתחתית, אך הערב, סוף סוף, הראתה בני יהודה את התכונה החשובה ביותר לקבוצת תחתית: היכולת לקחת נקודות גם בימים בינוניים. הניצחון אמנם לא מעלה את הזהובים על מעבר לקו האדום, אך לפחות מוציא אותם מהמקום האחרון, ואולי אף לדרך חדשה.

מנגד, מ.ס. אשדוד, שחסרה את כריסטיאן גונזאלס שסבל מחום גבוה וכאבי בטן, הפסידה שוב מחוץ לביתה, ובארבעת המשחקים מחוץ לעיר לא השיגו ולו נקודה אחת. קבוצתו של יוסי מזרחי הציגה יכולת חלשה ביותר, והיא חייבת להתחיל להשתפר אם ברצונה להתחיל ולברוח מהתחתית. קבוצה עם יומרות כמו של אשדוד חייבת לדעת לנצח גם בחוץ, או לכל הפחות - להציג יכולת טובה יותר מזו שהציגה היום, ובכלל במשחקי החוץ העונה.

מהלך המשחק

דקה 3 - קובאצ'ביץ' שולח טיל מ-18 מטר שחולף ליד הקורה.

דקה 9 - קובי מיואל ניסה את מזלו מבעיטה מ-30 מטר, הכדור הלך החוצה.

דקה 39 - חטארי פרץ בכח משמאל, ניער מעליו את המגן והצליח להעביר כדור רוחב לכיוונו של תומר חמד. הגנת אשדוד חילצה בשניה האחרונה.

דקה 40 - מקרייב קיבל כדור ברחבה, השתלט עליו עם החזה, ובעט כדור שנהדף על ידי עזוז לקרן.

דקה 44 - גול! אסי בלדוט שלח את כפיר אדרי באגף שמאל. אדרי הגביה לרחבה, ולירוי צעירי התרומם ונגח מ-7 מטרים פנימה.

דקה 61 - חמד הכניס כדור עומק לחטארי, שניער מעליו את דוס סנטוס, בעט לשער, אך שמוטולסקי הדף לקרן.

דקה 71 - כפיר אדרי פרץ לרחבה, הוציא כדור רוחב לצעירי, שמ-7 מטרים בעט מעל השער.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (אלי אברבנל 83), מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובאצ'ביץ', לירוי צעירי, קובי מויאל, אסי בלדוט (אלירן עטר 75), תומר חמד, מוחמד חטארי (שי ניסים 67).

הרכב מ.ס אשדוד: גז'גוז' שמוטולסקי, ליאור ראובן, רוג'ריו דוס סנטוס, מתן אוחיון, רחמים צוקול, יוסי אופיר, קובי דג'אני (אמיר לביא 58), ברוך דגו (עידן שדה 75), דוד רביבו, עידן שריקי (שי הולצמן 58), דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully