וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה והפועל ת"א נפרדו ב-0:0

מכבי נתניה והפועל תל אביב התרכזו בעיקר במאמצים לא לספוג ופחות בניסיון להבקיע. כיאה לרמה שהן הציגו ולמגרש בו הן נפגשו, זה נגמר ב-0:0 רע במיוחד

מכבי נתניה והפועל תל אביב הן קבוצות מעט דומות. הרבה סדר, הרבה ארגון ובחלק הקדמי בנייה בעיקר על יכולת אישית של שחקנים כמו גילי ורמוט ואיתי שכטר. כששחקנים כאלו משחקים על משטח נוראי כמו בקופסה, גם היכולות שלהם יורדות בכמה רמות וזה מה שקיבלנו במשחק בין שתיהן הערב, כדורגל רע ומתסכל, רמה ירודה ו-0:0 בסיום.

נתניה אמנם הגיעה למשחק מהמקום הראשון, אבל עד עכשיו זו הייתה בעיקר עבודה בעיניים. הקבוצה הזו הראתה העונה בעיקר כדורגל שבלוני וזהיר, עם מעט מאוד דמיון ושערים בעיקר ממצבים נייחים. גם כאלו מביאים נקודות, אבל לא לעד. כשאתה תוקף עם שלושה וחצי שחקנים וחוץ משכטר דדי בן דיין הוא השחקן הכי מסוכן שלך מבחינה התקפית, אתה לא תספוג, אבל גם לא תבקיע יותר מדי.

הבעיה של הפועל תל אביב בלא מעט מהמשחקים היא חוסר הדיוק שנובע מחוסר ביטחון ומקבלת החלטות נוראית. יגאל אנטבי יוצא למתפרצת, אבל מוסר לרגליים יריבות, ביברס נאתכו מנסה כדור עומק ומאבד, דמיטאר טלקיסקי רחוק מאוד מלהזכיר את השחקן הטוב מלפני שנה וזה נמשך מראשון השחקנים ועד האחרון. התסריט הזה חוזר על עצמו שוב ושוב העונה וביחד עם אפקט הפחד מהפסד שני ברציפות, האדומים פשוט לא תיפקדו הערב בחלק הקדמי.

נתניה ניסתה לפעמים דרך שלו מנשה שנמצא בכושר הטוב בחייו, הפועל תל אביב בנתה על המהירות של יבואה מול האיטיות של מרין, אבל שום דבר לא עבד. זה המצב. מכבי נתניה חסרת כשרון, הפועל תל אביב חסרת ביטחון, הדשא בקופסה מגעיל וככה גם התיקו בין הקבוצות הללו. עוד משחק מיותר בליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 19: ג'ורג' בה נכנס לרחבה, עבר את אניימה, אבל הגיע לזווית לא טובה ולא הצליח למצוא שחקן פנוי במרכז הרחבה.

דקה 33: מנשה הכניס כדור מצוין לבה שניצב לבדו מול אניימה, אבל השוער לקח את הניסיון של החלוץ.

דקה 40: ידין העביר מימין לשמאל, אבל בעט ממצב נוח לרוחב השער.

דקה 45: בן דיין ניסה בבעיטה מרחוק, שחלפה כחצי מטר מעל המשקוף של אניימה.

דקה 69: כדור קשתי לתוך הרחבה מצא את הראש של אומברטו, אבל הברזילאי נגח החוצה מקרוב.

דקה 90: קלמי סבן הגביה מימין, שכטר הגיע ראשון ונגח חזק מעל המשקוף.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, זאב חיימוביץ, לואיס מרין, דדי בן דיין, בוון פרנסמן, רביד גזל, דניאל אומברטו (טל מעבי 82), שלו מנשה, איתי שכטר, ג'ורג' בה (דלה ימפולסקי 65).

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, אביחי ידין, שי אבוטבול, ביברס נאתכו (עידן סרור 76), דימיטאר טלקיסקי (ערן זהבי 73), גילי ורמוט, סמואל יבואה (מהראן לאלה 86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully