וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת ניצחה 1:2 את קרית שמונה

הקבוצה של עזורי נחלצה מפיגור אחרי שער של אבידור (4) ועשתה מהפך משערים של בסטיאניני (17) ואסולין (66) כדי לטפס למקום השלישי

שתיים מהקבוצות היותר מפתיעות של ליגת העל, מכבי פתח תקוה ועירוני קרית שמונה, נפגשו הערב (שבת) באורווה במחזור השישי של ליגת העל. המלאבסים רצו לשמור על מאזן נקי מהפסדים באצטדיון הביתי, הקבוצה מהצפון שאפה להמשיך את המומנטום שהיא התחילה לפני היציאה לפגרת הנבחרת עם שני ניצחונות רצופים. לבסוף הייתה זו מכבי פתח תקוה שלקחה את כל הנקודות אחרי מהפך וניצחון 1:2. פתח תקוה מטפסת למקום השלישי בליגה.

בקרית שמונה חששו שפגרת הנבחרת אליה יצאה הליגה אחרי שני הניצחונות הרצופים של הקבוצה, כולל הניצחון המצוין על ביתר ירושלים (0:1), הגיעה בזמן לא טוב. לצערם, הם לא התבדו. לקבוצה של גיא עזורי הפגרה דווקא באה בזמן, אחרי ההפסד 3:1 למכבי חיפה. המלאבסים התאוששו ושמרו על הבית נקי מהפסדים. עם 11 נקודות מתשעה משחקים עזורי יכול להיות מרוצה מאוד. החלק ההתקפי שלו, שכולל בין היתר את פבלו בסטיאניני וליאור אסולין, שוב עבד טוב. שני חלוציו כבשו שערים ועשו את המהפך במשחק.

המשחק נפתח בקצב טוב, כשכבר אחרי ארבע דקות יובל אבידור, שחקנה של הנבחרת הצעירה ואחד משלישיית החוד הקטלנית של קרית שמונה ביחד עם עומר פרץ ועדן בן בסט, העלה את הצפוניים ליתרון. פתח תקוה הייתה חייבת לצאת קדימה ולתקוף. בדקה ה-17 הגיע השוויון מרגליו של בסטיאניני. הארגנטינאי כבש שער בבעיטה יפה מהאוויר. המשחק נרגע והקבוצות ירדו למחצית בשוויון. 21 דקות אחר ההפסקה, ליאור אסולין, שהבקיע נגד מכבי חיפה שער אחרי שנה וחצי ללא שער בליגת העל, כבש הערב את השני שלו בליגה והביא לעזורי עוד שלוש נקודות. בינתיים עזורי מצליח בשיקומו של החלוץ הישראלי.

חבל רק שבמשחק לא רע בכלל עם שלושה שערים והזדמנויות לא מעטות ליד שני השערים מגיעה כמות צופים שמביישת אפילו משחק בליגה הלאומית, פחות מ-1,000 אנשים. ולחשוב שבעונה הבאה תגדל ליגת העל ל-16 קבוצות.

מהלך המשחק

דקה 4 - גול! רן קוז'וק הזין את יובל אבידור בכדור טוב. חלוצה של הנבחרת הצעירה כבש בבעיטה מכשמונה מטרים. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 15- עבאס סואן היה קרוב להכפיל את היתרון של קרית שמונה, אבל הכדור שלו רק פגע במשקוף השער של אוהד כהן.

דקה 17 - גול! המלאבסים עשו קאמבק. פבלו בסטיאניני השתלט על כדור ששלח לו נאור פסר ושלח מהאוויר לרשת. שער יפה לחלוץ הארגנטינאי, פתח תקוה השוותה ל-1:1.

דקה 43 - ליאור אסולין נגח טוב, אבל דני עמוס קלט את הכדור בבטחה.

דקה 66 - גול! עומר בוקסנבוים, שעלה כמחליף שתי דקות קודם לכן, מסר לבסטיאניני. הפעם הארגנטינאי תיפקד כמבשל, כשהגביה לרחבה. ליאור אסולין היה במקום כדי לנגוח היטב לקורה ופנימה. מהפך, 1:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 85 - אסולין שלח טיל לשער, אבל דני עמוס הציל את קבוצתו מספיגה שלישית.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, איסמעיל עמאר, בובאן גראנצ'ארוב, מורד מגמאדוב, נאור פסר, סירמנה דמבלה, סולי צמח (עומר בוקסנבוים, 64), עומר דמארי, דליבור סטויאנוביץ' (אורי לוזון, 63), ליאור אסולין, פבלו בסטיאניני.

הרכב עירוני קריית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וק, יניב לביא, סאלח חסארמה, חאיר סספדס, עבאס סואן, יובל שבתאי (אגודה קאובינה, 75), יעוזה אבובקרי, עומר פרץ, יובל אבידור, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully